کد خبر: ۲۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
مهر: سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ابراز خوشبینی کرد و گفت: فکر می کنم دیدگاه او به مسئولان فدراسیون فوتبال نزدیک تر شده است.

نلو وینگادا در مورد آخرین وضعیت کارلوس کی روش گفت: کی روش الان به پرتغال سفر کرده تا به کارهای شخصی اش برسد. آخرین باری که با همدیگر صحبت کردیم او خیلی امیدوار بود که با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق برسد و من هم خوشبین هستم کارلوس به ایران بازگشته و کارش را ادامه دهد.

وی افزود: من الان اعتقاد دارم توافق و اتفاق نظر بین کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال بیشتر شده و نگاه هایشان برای ادامه همکاری به هم نزدیک تر است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال امید اضافه کرد: امیدوارم ایشان برای هدایت تیم ملی در جام ملت های آسیا به ایران بازگردد زیرا او بهترین گزینه است. کی روش شناخت خوبی نسبت به بازیکنان و حریفان تیم ملی دارد و حتی تعدادی از بازیکنان تیم امید شانس همراهی تیم ملی با هدایت کی روش در جام ملت ها را دارد.

وی ادامه داد: من هم امیدوارم و هم دوست دارم کی روش به ایران بازگردد زیرا می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

وینگادا همچنین درخصوص غیبت مهدی شریفی و مرتضی پورعلی گنجی در تمرین صبح امروز تیم امید گفت: مطمئنا مشکل این دو بازیکن حل شده و به جمع نفرات تیم اضافه می شوند تا با در اختیار داشتن همه نفراتمان بتوانیم به بازی های آسیایی اینچئون به میدان برویم.
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"