کد خبر: ۲۷۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مرسدس بنز نسخه ویژه جدیدی از ارزان ترین مدل خودروی رودستر SLK را وارد بازار ژاپن کرد.

معرفی نسخه ویژه ای از SLK

گروه بین الملل: مرسدس بنز نسخه ویژه جدیدی از ارزان ترین مدل خودروی رودستر SLK را وارد بازار ژاپن کرد.

به گزارش خبرخودرو ،‌ خودروی مرسدس بنز SLK 200  CARBON  دارای قطعات جدیدAMG  بوده که به طور انحصاری برای آن تولید شده اند. به دلیلی عرضه محصول فوق در ژاپن این خودرو دارای سامانه فرمان راست بوده و گفته می شود که تنها صد دستگاه از آن تولید گردیده است. همه این خودروهای رودستر دارای سانروف پانورامیک ، رینگ های 18 اینچی 5 پره و بدنه سفید رنگ می باشند و قیمتی در حدود 6.7 میلیون ین معادل 49 هزار یورو دارند  .

از دیگر تمایز های این خودرو می توان به برخی تزئینات خاکستری رنگ داخل آن ، روکش چرم ناپا وزیرپایی جدید اشاره کرد . نیروی مورد نیاز SLK 200 CARBON  از طریق کمک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر با قابلیت تولید 181 اسب بخار توان و 270 نیوتن متر گشتاور تامین می شود که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ منتقل شده و ظرف مدت تنها 7.3 ثانیه سرعت خودرو را از صفر  به صد کیلومتر بر ساعت می رساند .

اعلام قیمت خودروی سال فولکس واگن جتا

خودروی فولکس واگن جتا مدل 2015 به تازگی در ایالت متحده قیمت گذاری شد و مبلغ پایه برای ان 16215 دلار تعیین گردید.

فولکس واگن جتای  جدید که کمی به روز رسانی شده است آماده می شود تا به زودی وارد بازار ایالات متحده گردد . طبق اعلام شرکت تولید کننده ، ارزان ترین نسخه جتا 2015 که دارای یک موتور 2.0 لیتری به توان 115 اسب بخار و گشتاور 125 پوند فوت می باشد و در کنار یک جعبه دنده ی شش سرعته دستی نصب شده دارای قیمتی 16215 دلاری می باشد .

البته مشتریان در صورت سفارش نسخه اتوماتیک که دارای یک موتور 1.8 لیتری توربو شارژ به توان 170 اسب بخار و گشتاور 184 پوند فوت است می بایستی بهای بیشتری را پرداخت کنند . البته یک موتور2.0 لیتری TSI  به توان 210 اسب بخار نیز برای جتا در نظر گرفته شده است . خودروی مذکور در چهارنسخه پایه  ، SEL , SE  عرضه می شود .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"