کد خبر: ۲۷۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مدیر طرح ساخت و توسعه جایگاه های سی ان جی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن اشاره به جرای طرح جایگاه های تک پمپ مختص بنزین گفت : انجمن سی ان جی نظارت و رهبری اجرای جایگاه های متوسط سی ان جی بین 50 تا 500 متر مکعب را نظارت و راهبری خواهند کرد .

اجرای طرح احداث جایگاه های متوسط سی ان جی

به گزارش خبرخودرو ، مدیر طرح ساخت و توسعه جایگاه های سی ان جی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن اشاره به  جرای طرح جایگاه های تک پمپ مختص بنزین گفت : انجمن سی ان جی نظارت و رهبری اجرای جایگاه های متوسط سی ان جی بین 50 تا 500 متر مکعب را نظارت و راهبری خواهند کرد .

ریاحی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : تمامی هزینه اجرای جایگاه های متوسط سی ان جی بر عهده متقاضی خواهد بود و این متقاضی می تواند شهرداری و یا بخش خصوصی باشد .ضمن آن که شهرک های مسکونی محل مناسبی برای اجرای این طرح خواهند بود .

وی در راستای  بیان هدف اجرای این طرح اظهار داشت : یکی از بهترین آثاری که از اجرای طرح جایگاه های متوسط در کلان شهرها می توان دید جلوگیری از پیمایش اضافه خودروها برای رسیدن یک جایگاه در مصرف های خاص است .همچنین از مصرف بی رویه سوخت جلوگیری  می شود و از شلوغی جایگاه ها نیز کاسته خواهد شد .

وی تصریح کرد : اجرای این طرح در فضاهایی که به لحاظ فضای نصب تجهیزات استاندارد و مناسب است میسر می باشد . ضمن آن که اجرای آن در پارکینگ های مسقف عملی نیست .

مدیر طرح ساخت و توسعه جایگاه های سی ان جی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه خاطر نشان کرد : اجرای این طرح در چندین شرکت دولتی مانند روزنامه اطلاعات ، دیوان محاسبات و پارکینگ وزارت نفت  انجام شده است  . و درخواستی از مجتمع های مسکونی برای اجرای این طرح وجود نداشته است .

وی  در پایان این گفتگو در اشاره به مشکلاتی که در جهت اجرای این طرح به وجود خواهد آمد اظهار داشت : در اجرای این طرح مشکل قابل ملاحظه ای مگر نبود فضای کافی برای اجرای طرح  مشاهده نمی شود .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"