کد خبر: ۲۷۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: لکسوس-برند لوکس تویوتا - به تازگی فهرست قیمت گذاری خودروی جدید NX در استرالیا را منتشر و مبلغ 55 هزار دلار را به عنوان بهای پایه آن عنوان کرد .

قیمت گذاری شاسی بلند لکسوس NX  در استرالیا

گروه بین الملل: لکسوس-برند لوکس تویوتا - به تازگی فهرست قیمت گذاری خودروی جدید NX  در استرالیا را منتشر  و مبلغ 55 هزار دلار را به عنوان بهای پایه آن عنوان کرد .

به گزارش خبرخودرو ، NX جدیدترین محصول در خط تولید شاسی بلند های لکسوس است که از 27 اکتبر با قیمت پایه 55 هزار دلار  در نمایندگی های این شرکت در استرالیا عرضه می شود . این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و در صورت سفارش نسخه دو دیفرانسیل 4500 دلار استرالیا به بهای آن افزوده می شود .

از امکانات پایه نصب شده بر روی این خودرو می توان به صندلی های جلوی قدرتمند ، حسگرهای عقب و جلوی پارک ، دوربین دید عقب، سامانه ناوبری ماهواره ای ، کروز کنترل ، استارت دکمه ای ، برف پاکن های خودکار ، چرم مصنوعی صندلی ها و رینگ های 18 اینچی آلیاژی اشاره کرد .

قیمت نسخهF Sport  این خودرو از 66 هزار دلار آغاز می شود و از امکانات می توان از سامانه مشاهده نقاط کور ، سامانه هشداری ترافیک پشت ، سامانه تعلیق قابل تنظیم ، دوربین پانورامیک 360 درجه ، صندلی های مجهز به گرم کن و سرد کن ، سامانه شارژ بی سیم تلفن همراه ، روکش و تودوزی چرم و رینگ های 18 اینچی آلیاژی نام برد .

به علاوه بهای نسخه 300h Sport   نیز 75 هزار دلار اعلام شده است .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"