کد خبر: ۲۷۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

کسب رتبه دوم خدمات پس از فروش توسط شرکت گواه

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت گواه (خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل ) گفت : با تلاش های انجام گرفته طی 5سال گذشته توانستیم جایگاه خود را به عنوان یکی ازشرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش بهبود بخشیم به صورتی که بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران  ISQI رتبه شرکت گواه با چندین پله صعود نسبت به سال 89 از رتبه 9 به رتبه 2 در سال جاری ارتقا پیدا کرده است.

محمدجواد طلا در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : با توجه به رقابت موجود در میان شرکت ها برای بهبود سطح خدمت رسانی به مشتریان در جهت جذب مشتری بیشتر ،رسیدن به چنین رتبه ای کاری بسیار سخت است اما در نظر داریم در سال آینده نیز این ارتقا رتبه را تجربه کنیم که این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و توجه به جوانب مختلف امر خدمات پس از فروش می باشد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر شرکت گواه بیشترین تنوع در خودرو و بیشترین تعداد نمایندگی را برای خودرو های سنگین در سطح کشور دارا است تصریح کرد : کسب این رتبه را می توان از آثار مدیریت بر وظایف شبکه دانست در این راستا و برای  ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان و همچنین استقرار استانداردها در هر نمایندگی بازدید های ادواریی هر 2 سال یکبار بر اساس چک لیست های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام می گیرد که طی آن به بررسی جوانب مختلف خدمات رسانی در هر نمایندگی می پردازیم و پس از بررسی ارزیابی ها در صورت وجود مشکل در ادامه با همکاری تمامی واحد های درگیرو مدیریت مناسب در دوره ای مشخص اقدامات لازم جهت رسیدن به اهداف مورد نظر را انجام می دهیم .

مدیر عامل شرکت گواه در رابطه با اثر برنامه های آموزشی درکسب این رتبه بیان داشت : آموزش اثر مستقیمی بر افزایش رضایتمندی دارد  شرکت ما نیز درطول 4 سال با انجام برنامه های آموزشی متعدد چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ طرز برخورد با مشتری توانست ارتقا سطح دانش درنماینگی ها را تجربه کند که این خود باعث افزایش درصد رضایتمندی از 50 درصد به حدود 72 درصد شده است.

محمدجواد طلا در خصوص نظارت برکیفیت قطعات یدکی ارائه شده توسط شرکت گواه اظهار کرد : اگر این قطعات وارداتی باشند از مبادی اصلی تامین گردیده واستاندارد بودن قطعه یا از طریق شرکت استاندارد و یا داشتن تاییدیه ایمارک  احراز می شود و در صورتی که قطعه مورد نظر تولید شرکت باشد نیز تاییدیه کنترل کیفی شرکت را به همراه خواهد داشت .

وی در ادامه افزود :سیستم رسیدگی به شکایات وزارت صنعت ، معدن و تجارت شاخصی 20 روزه را برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته است که شرکت گواه با وجود مشکلاتی که به سبب تحریم ها در زمینه تامین قطعات داشته ، توانسته است در زمانی کمتر از شاخص مورد نظر موفق به رسیدگی به شکایات گردد.

مدیر عامل شرکت گواه در پایان گفت : هنوز برای رسیدن به جایگاه واقعی شرکت گواه راه زیادی باقی است و باید در این مسیر به بحث رضایت مشتریان توجه کافی داشت. در عرصه سیاسی کشور نیز امیدواریم حرکت به سمتی باشد که با رفع تحریم ها موانع  موجود بر سر راه تولید برداشته شود و شاهد روزهایی روشن در صنعت کشور به خصوص در صنعت خودرو باشیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"