کد خبر: ۲۷۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: ولوو به تازگی XC90 مدل 2015 کاملا جدید را معرفی کرده است که نوآوری محصولات این خودروساز را نشان می دهد.

XC90 مدل 2015 نوآوری در محصولات ولوو را نشان می دهد

گروه بین الملل: ولوو به تازگی XC90 مدل 2015 کاملا جدید را معرفی کرده است که نوآوری محصولات این خودروساز را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، XC90 جدید از چندین ویژگی بهره می برد که برای اولین بار در این برند معرفی می شوند. این مدل اولین خودروی ولوو است که بر اساس ساختار محصول مقیاس پذیر این خودروساز ساخته می شود. این مدل اولین خودروی مدرن ولوو است که از هیچ یک از قطعات فورد بهره نمی برد. هم چنین این خودرو اولین محصول ولوو است که پس از اعطای مالکیت آن به جیلی چینی تولید می شود. مشخص است که این مدل برای این خودروساز سوئدی مهم است.

بدنه این خودرو مدرن شده اما داخل این ولووی جدید کاملا اصلاح شده است.

چوب مات و چرم در XC90 دیده می شوند که طرحی لوکس به این خودرو می دهد. یک اهرم دنده شیشه ای برش کریستالی نیز به این حس لوکس کمک می کند و صفحه نمایش لمسی بزرگی در کنسول وسط این خودرو یادآور مدل S تسلا است. ولوو اطمینان دارد که هر یک از هفت صندلی این خودرو قابلیت جابه جایی و تا شدن مستقل به منظور افزایش فضای صندوق عقب دارند. برخلاف دیگر شاسی بلندها، ردیف سوم صندلی های XC90 اندازه ای بزرگ دارند.

ولوو اخیرا تصمیم گرفته است که تمام خط تولید خود را به موتورهای چهار سیلندر مجهز کند بنابراین جای تعجب نیست که طیفی از موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر برای XC90 به کار رود. قدرتمندترین و کم مصرف ترین نسخه این خودرو هیبریدی شارژی خواهد بود که موتور توربوشارژ و توربوشارژ آن به یک موتور الکتریکی متصل شده و قدرتی در حدود 400 اسب بخار تولید می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"