کد خبر: ۲۶۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزاش خبرخودرو،٧٨٠ شهر و روستای کشور در مجموع با هشتاد و هشت هزار و ٧٠٠ خانوار همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره مند می شوند.

بهره برداری از ١٨ جایگاه سی ان جی جدید

به گزاش خبرخودرو،٧٨٠ شهر و روستای کشور در مجموع با هشتاد و هشت هزار و ٧٠٠ خانوار همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در هفته دولت، ٩ شهر کشور با بیش از ١٢ هزار خانوار و ٧٧٣ روستا با بیش از ٧٦ هزار و ٧٠٠ خانوار به شبکه سراسری گاز متصل می شود.

ناصر ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت افزود: یکهزار و ٧٠٣ پروژه گازرسانی در این ایام به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی گازرسانی ٣١٥ پروژه با اختصاص بیش از هزار و ٧٠٠ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به ٣ شهر و ٢٩٦ روستای کشور نیز در هفته دولت آغاز می شود که با بهره برداری از این پروژه ها، در آینده نزدیک بیش از ٣٠ هزار خانوار ساکن در این مناطق از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

ابراهیمی همچنین از بهره برداری ٩ پروژه جانبی و ساختمانی با ٦٠ میلیارد ریال اعتبار و آغاز عملیات اجرای ٥ پروژه جانبی و ساختمانی با برآورد ١٢١ میلیارد ریال اعتبار نیز خبر داد.

وی تعداد ایستگاههای سی.ان.جی قابل افتتاح در این ایام را ١٨ مورد اعلام کرد و گفت: در هفته دولت، عملیات اجرایی گازرسانی به ٢ ایستگاه دیگر نیز آغاز می شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه ١٢ پروژه خطوط انتقال گاز نیز با صرف بیش از ٤٩٣ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: عملیات اجرایی ٣ پروژه خطوط انتقال گاز با برآورد ٩٠ میلیارد ریال اعتبار نیز در این ایام آغاز می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"