کد خبر: ۲۶۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش مشرق، علیرضا دلیری اظهار کرد: یک آدم ربایی توسط گروه 3 نفر در بروجرد انجام شده که کلانتری 13 بروجرد توانست عوامل آدم ربایی را شناسایی نماید و یک نفر از آنها را دستگیر وجستجو برای دستگیری 2 نفر دیگر ادامه دارد.

 وی افزود: روز گذشته یکی از شهروندان بروجردی این گروه آدم ربا را درحین ارتکاب جرم می بیند و سریع این حادثه را به نیروی انتظامی کلانتری 13 شهرستان بروجرد گزارش می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کلانتری 13 بروجرد توانست در یک عملیات نامحسوس وغافلیگرانه افراد را شناسایی نماید بیان کرد: بعد از گزارش فرد مذکور به کلانتری 13 این شهرستان، ماموران نیروی انتظامی این کلانتری توانستند پس از2 ساعت یک نفر ازعوامل آدم بایی را به همراه فرد ربوده شده شناسایی نمایند و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری 13 شهرستان بروجرد توانستند فرد روده شده را از دست گروه آدم ربایان آزاد کرده و در حال حاضر وضعیت این فرد مناسب است.

دلیری تصریح کرد: پس از دستگیری یک نفر از آدم رباها در نزدیک روستاهای بروجرد 2 نفر دیگر متواری شدند که جستجو برای دستگیری آنها در حال انجام است که آنها را ظرف مدت 24 ساذعت آینده شناسایی و دستگیر می نمایم.

وی اظهار کرد: جرم آدم ربایی بسیار سنگن است که ماموران کلانتری 13 پس از دستگیری یک نفر از این گروه سه نفره و پس از بازجویی های انجام شده تحویل مامات قضایی شهرستان بروجرد می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی بروجر عنوان کرد: در مورد قتل مشکوک خانمی که هفته گذشته به دست برادرش در برورجد رخ داد  کمتر از 48  ساعت  توسط ماموران کلانتری 13 بروجرد شناسایی و دستگیرشد.

وی گفت: پس از شناسایی قاتل ودستگیری آن در بازجویی های انجام شده از او، اعتراف نمود که مسائل خانوادگی علت اصلی به قتل رساندن خواهرش بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد افزود: قاتل وقتی خواهر خود را به قتل می رساند جسدش را در زمین های کشاورزی در حوالی بلوار صاحب الزمان این شهرستان رها می سازد.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"