کد خبر: ۲۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فولکس واگن خودروی پولو مدل 2015 را با ظاهری بازنگری شده ، موتوری جدید و قیمتی پایین تر وارد بازار استرالیا کرد.

باز طراحی فولکس واگن پولو

گروه بین الملل: فولکس واگن خودروی پولو مدل 2015 را با ظاهری بازنگری شده ، موتوری جدید و قیمتی پایین تر وارد بازار استرالیا کرد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت پایه این محصول برای نسخه پایه 66 TSI TRENDLINE تنها 15990 دلار می باشد و این امر بهای محصول فوق را به خودروهای رقیبی چون مزدا 2 ، تویوتا یاریس و هوندا جاز نزدیک می کند. دو موتور 77TSI و 66TDI برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

توان نسخه پایه این خودرو بین 66 تا 81 کیلووات و گشتاور آن نیز بین 160 تا 175 نیوتون متر می باشد. هردوی این موتورها در کنار یک جعبه دنده پنج سرعته خوکار و یا یک جعبه دنده کلاچ دوقلوی DSG نصب می شوند. بسته ارتقایی با نام DRIVING COMFORT نیز برای این محصول ارائه شده که امکاناتی نظیر سامانه تهویه هوای خودکار ، آینه عقب خودکار ، ترمز شهری اضطراری ، سامانه هشداری اعلام خستگی راننده ، چراغ های جلو و برف پاک کن خودکار ، دوربین دید عقب و سامانه تنظیم فشار تایرها را تنها با پرداخت 1500 دلار فراهم می کند.

البته بسته دیگر ارتقایی پولو با نام SPORT دارای رینگ های 17 اینچی ، سامانه تعلیق با ارتفاع کم  تر ، چراغ های مه شکن جلو و شیشه های دودی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"