کد خبر: ۲۶۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بوگاتی مرز های میان شخصی سازی مشتریان و نسخه های مخصوص ویرون را با تولید ویرون سنگاپوری "1 از 1" در پبل بیچ کمرنگ می کند.

بوگاتی نسخه مخصوص دیگری از ویرون تولید می کند

گروه بین الملل: بوگاتی مرز های میان شخصی سازی مشتریان و نسخه های مخصوص ویرون را با تولید ویرون سنگاپوری "1 از 1" در پبل بیچ کمرنگ می کند.

به گزارش خبرخودرو، در مجموع 25 نسخه مخصوص  از بوگاتی ویرون ساخته شده که ویرون ویتس"1 از 1" آخرین آن ها است.ویرون "1 از 1" یک محصول منحصر بفرد برای مشتریان سنگاپور است و این هفته در پبل بیچ کالیفرنیا به نمایش در میآید.

رنگ مشکی و زرد این خودرو شبیه به مدل های کلاسیک بوگاتی از جمله نوع 41 رویتال و نوع 55 است که به خواست بنیان گذار این شرکت و پسر او به این رنگ در آمده است.پسر بنیان گذار این شرکت الهام بخش مدل افسانه ای ویرون ویتس نیزاست.ویرون نوع 44 نیز بعد از ویرون "1 از 1" به نمایش در می آید.

در کنار صفحات فایبر کربنی،صفحه فلزی جلوی این خودرو و رینگ های این مدل نیز به رنگ زرد و مشکی هستند و در قسمت ابتدایی صفحه فلزی جلو  نور لیزری به کار رفته است.صفحه فلزی اصلاح شده اینمدل بسیار تحسین شده است.

در داخل این خودرو تنها از چرم زرد و سیاه استفاده نشده بلکه،در داخل در این خودرو طرح های لیزری از سایه ویرون نقش بسته و کنده کاری هایی از هویت سنگاپوری این خودرو  هم در آستانه در ها ایجاد شده است.جای شگفت است که این جزئیات کوچیک باعث بالا رفتن ارزش این خودرو تا بیش از 1.6 میلیون یورو می شود.

تولید ویرون بعد از 10 سال،به زودی درفرانسه به سرانجام می رسد.

در طول عمر این مدل 12 نسخه بسیار مقاوم  از آن تولید شدند که هر دو استاندارد  16:4 و پر سرعت ترین ابر خودرو ها را به دست آوردند.

14 نسخه مخصوص اسپرت نیز تا کنون از آن تولید شده است.که شامل 6 نسخه متفاوت افسانه ای می شود که مدا "1 از 1" نیز یکی از آن ها می باشد.بعضی از این نسخه ها تنها منحصر به طبقه خاصی نیستند و به همین دلیل انتظار می رود که از 400 نوع کوپه و مدل های قابل تغییر ساخته شده،80 نوع آن ویرون باشد.

به هر صورت بوگاتی روی طرح های جدید کار می کند.جاسوسان ما کشف کردند این شرکت جانشین قدرتمند تری برای دبلیو 16 با موتور کواد توربینی دارد که در رقابت با آن، رکورد سرعت 270 مایل بر ساعت شکسته خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"