کد خبر: ۲۶۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مهندسین فورد کار بر روی اولین خودرویی که فرمان آن در سمت راست قرار دارد را تمام می کنند و در اوائل سال 2015 آن را به بازار انگلستان عرضه می کنند

کمپانی فورد آزمایش موستانگ بریتانیایی را آغاز کرد

گروه بین الملل: مهندسین فورد کار بر روی اولین خودرویی که فرمان آن در سمت راست قرار دارد را تمام می کنند و در اوائل سال 2015 آن را به بازار انگلستان عرضه می کنند.

به گزارش خبرخودرو، خودروی جدید نسل ششم فورد موستانگ با فرمان در قسمت راست در اوائل سال آینده به بازار عرضه می شود.مهندسین کار های تکمیلی را بر روی نمونه محصول کامل ساخته شده انجام دادند.

بر طبق اظهارات کمپانی سازنده این خودرو،این آزمایشات تمرینی برای انجام آزمایشات نهایی تکمیلی به منظور ورود این خودرو به بازار های جهانی صورت خواهد پذیرفت.

برای اولین بار در 50 سال اخیر در تاریخ این کمپانی،فورد موستانگ نسل ششم در بیش از 25 نمایشگاه در کشور های دنیا که خودرو هایی با فرمان در قسمت راست دارند ،از جمله استرالیا،انگلیس و آفریقای جنوبی به نمایش در خواهد آمد.

دو انتخاب برای موتور این خودرو وجود دارد،مشتریان می توانند از میان موتور 2.3 لیتری اکوبوست که قدرتی معادل 305 اسب بخار تولید می کند و موتور عاذی وی هشت 5 لیتری که 430 اسب بخار قدرت تولید می کند،یکی را انتخاب کند.

علیرغم این که تنها بخش کوچکی از محصولات فورد فروخته شده در خارج از امریکا به فروش رسیده است،این شرکت انتظار افزایش علاقمندی نسبت به این برند را دارد.

به طور مثال در سال 2012،بیش از 4000 دستگاه از محصولات این کمپانی به خارج از آمریکا صادر شد.در ماه می سال جاری بیش از 9300 نفر برای خرید مدل موستانگ ویژه اروپا ثبت نام کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"