کد خبر: ۲۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت : با طولانی شدن کشمکش قیمت گذاری خودرو بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای رقابت دو شرکت ایران خودرو و سایپا تصمیم به کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت برخی از خودروهای تولیدی خود نمودند.

کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودروها با هدف رفع بلاتکلیفی و التهاب از بازار خودرو

به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت :  با طولانی شدن کشمکش قیمت گذاری خودرو بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای رقابت دو شرکت ایران خودرو و سایپا تصمیم به کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت برخی از خودروهای تولیدی خود نمودند.

احمد نعمت بخش در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : بازار ملتهب خودرو و بلاتکلیفی خریداران در ارتباط با قیمت خودرو موجب شد تا  خودروسازان به منظور همراهی با مردم و رفع این مشکل ، از پافشاری بر تثبیت یا افزایش قیمت ها منصرف و تصمیم به کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت برخی از خودروهای تولیدی مانند پراید ، تیبا ، پژو405 ، سمند نمایند.

وی تاکید کرد : البته تخفیف 2 تا 3 درصدی شرکت های  ایران خودرو و سایپا علی رغم تداوم ضرر و زیان شرکتهای خودروساز صورت گرفته است اما به جهت برنامه افزایش تولید خودروسازان و رشد 75 درصدی که در4 ماهه اول امسال در این شرکتها صورت گرفت به منظور مدیریت برکاهش هزینه ها و خروج از زیان به شورای رقابت اعلام کرد تا ضمن همراهی با مردم ،رضایت مشتریان نیز حاصل شودو بازار نیز از این بلاتکلیفی خارج شود.

وی گفت : این اقدام به پیشنهاد خودروسازان صورت گرفته است و صرفا در برخی خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا این تخفیف اعمال شده است.

دبیر انجمن خودروسازان ایران افزود : انتظار می رود با این تصمیم شرکتها در کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت ها، بازار خودرو از بلاتکلیفی خارج شده و به ساماندهی این بازار کمک شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"