کد خبر: ۲۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فیس لیفت هیوندای i20 که گرند i20 نیز نامیده می شود باز هم به صورت استتار شده در حال آزمون دیده شده است.

هیوندای i20 فیس لیفت می شود

گروه بین الملل: فیس لیفت هیوندای i20 که گرند i20 نیز نامیده می شود باز هم به صورت استتار شده در حال آزمون دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودروی اصلاح شده کمی تغییر ظاهر داشته باشد تا از مدل کنونی آن متمایز شود.

چنان چه در این تصاویر مشخص است فیس لیفت هیوندای i20 از طراحی جدید رینگ های آلیاژی و چراغ های عقب اصلاح شده بهره می برد. اگرچه در این تصاویر تغییرات قسمت جلوی این خودرو قابل مشاهده نیست اما با توجه به تصاویر فاش شده قبلی از آن می توان گفت که i20 جدید چراغ های جلویی خواهد داشت که به سمت عقب کشیده شده اند. هواکشی عریض و کامپکت در قسمت جلوی این خودرو تعبیه خواهد شد در حالی که تغییرات اندکی نیز روی جلوپنجره آن اعمال می شود. در قسمت کناره این خودرو نیز به نظر می رسد فاصله آن از زمین بیش تر شده و لاستیک های بزرگ تری برای این مدل تعبیه شده است.

هیوندای به منظور ادامه رقابت این خودرو با مدل های جدیدی در کلاس B+ داخل جدیدترین i20 را نیز اصلاح خواهد کرد. این خودرو علاوه بر پانل تجهیزات اصلاح شده به کنترل دما، سیستم موسیقی 2-DIN و کنترل های صوتی نصب شده روی فرمان نیز مجهز خواهد شد. این خودروساز علاوه بر گزینه رنگ داخلی خاکستری کنونی گزینه رنگ بژ را نیز برای مشتریان هندی این خودرو ارائه خواهد داد.

گمان می رود هیوندای i20 از موتورهای به کار رفته در مدل کنونی این هاچ بک بهره ببرد. در این صورت فیس لیفت i20 به موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 83 اسب بخار و گشتاور 113 نیوتون متر، 1.4 لیتری بنزینی با قدرت 99 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتون متر و 1.4 لیتری دیزلی با قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 219.7 نیوتون متر مجهز خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"