کد خبر: ۲۶۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
فارس: روزنامه «العرب الیوم» نوشت که موضع مصر در مورد توجه به درخواست‌های مقاومت برای آتش‌بس تغییر کرده و ساعات آینده طرحی متفاوت که خواسته‌های مقاومت را در نظر دارد ارائه خواهد شد.

به گزارش «فلسطین‌الیوم»، روزنامه اردنی «العرب الیوم» در مطلبی تحت عنوان «سورپرایز مصری در ساعات آینده و اصلاحات طرح آتش‌بس» نوشت: رهبران گروههای فلسطینی از جمله حماس در خلال ساعات آینده نشستی در قاهره برگزار می‌کنند تا طرح آتش‌بس اصلاح‌شده مصر که درخواست مقاومت برای پایان کامل محاصره غزه ، بازسازی آن و بازگشایی بندها و فرودگاهها را عملی می‌کند، تصویب خواهند کرد.

این روزنامه به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که توافقی آمریکایی-اسرائیلی بر سر این اصلاحات در ساعات گذشته حاصل شده و مصر از پشتیبانی سیاسی روسیه برای طرحش برخوردار است.

بر اساس این گزارش به نظر میرسد طرح مزبور برگه تفاهم باشد و درخواستهای مقاومت یا حداقل بخشی از آن را همراه با تعهد رژیم صهیونیستی فراهم کند.

این روزنامه اردنی همچنین به نقل از «موسی ابومرزوق» معاون دفتر سیاسی حماس که در حال حاضر در قاهره به سر میبرد نوشت: ساعات آیند شاهد موضعی متفاوت از مصر در مورد شروط مقاومت برای آتش‌بس خواهیم بود، وی سپس بر پایان محاصره غزه باری دیگر تاکید کرد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"