کد خبر: ۲۶۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بخش فعالیت های اختصاصی جگوار لند روور که به تازگی افتتاح شده است طی یک اقدام ستودنی به منظور تاکید بر تعهد و اهمیت این خودروساز بر میراث خودروها، بزرگ ترین کلکسیون خصوصی خودروهای انگلیسی دنیا را خریداری کرده است که شایعه شده ارزشی بالغ بر 35 میلیون پوند دارد.

جگوار لندروور بزرگ ترین کلکسیون خودروهای کلاسیک انگلستان را خرید

گروه بین الملل: بخش فعالیت های اختصاصی جگوار لندروور که به تازگی افتتاح شده است طی یک اقدام ستودنی به منظور تاکید بر تعهد و اهمیت این خودروساز بر میراث خودروها، بزرگ ترین کلکسیون خصوصی خودروهای انگلیسی دنیا را خریداری کرده است که شایعه شده ارزشی بالغ بر 35 میلیون پوند دارد.

به گزارش خبرخودرو، این کلکسیون 543 دستگاهی که توسط James Hull داندانپزشک که مشتاق و پیشگام جمع آوری خودرو است به وجود آمده شامل بسیاری از مدل های تیپ D و C ، XKSS، SS100، XK120 بدنه آلیاژی، تیپ E های اولیه و Mark X است که زمانی متعلق به William Lyons بود.

این کلکسیون علاوه بر مدل های جگوار شامل خودروهای قابل توجهی مانند یک مدل بنتلی متعلق به Elton John، یک آستین زمان جنگ متعلق به وینستون چرچیل، یک مینی تراولر متلعق به Lord Mountbatten و مجوعه ای از مدل های اولیه لندروور است.

مدیر اجرایی بخش فعالیت های اختصاصی جگوار لند روور، John Edwards در مورد این اقدام گفت: "ما خرسندیم که جگوار لند رورر به منظور تضمین آینده این کلکسیون بسیار ویژه از خودروهای جگوار و مدل های انگلیسی با James Hull به توافق رسید. هدف ما از نگهداری این کلکسیون منحصر به فرد در انگلستان با James Hull مشترک است و راضی هستیم که این توافق آینده این خودروها را تضمین می کند."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"