کد خبر: ۲۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : با شفاف سازی دولت و خودروسازان مشکل قیمت خودرو حل خواهد شد.

با شفاف سازی دولت و خودروسازان مشکل قیمت خودرو حل می شود

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : با شفاف سازی دولت و خودروسازان مشکل قیمت خودرو حل خواهد شد.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با ابراز بی اطلاعی نسبت به حضور وزیر صنعت و معدن در جلسات آتی کمیسیون صنایع مجلس گفت : البته در جلسات بعدی کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح دعوت از وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای ادای توضیحاتی در خصوص قیمت خودرو مطرح خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم شفاف سازی دولت و خودروسازان در خصوص قیمت خودرو افزود : در شرایطی که دولت ، مجلس و خودروسازان هر یک به صورت جداگانه اظهاراتی را در خصوص قیمت خودرو مطرح می کنند مسلما این روش پاسخ نخواهد داد بلکه باید تمامی این بخشها با برگزاری جلساتی مشترک و در کنار یکدیگر به صورت منطقی و شفاف در این ارتباط  بحث و تبادل نظر نمایند.

وی گفت : زمانی که مسائل به صورت طبیعی ، منطقی  و شفاف مطرح شود ، مسلما تصمیمات درست و عاقلانه ای اتخاذ شده و مشکلات و نگرانی ها در خصوص قیمت خودرو برطرف خواهد شد.

نماینده  بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : انتظار می رود با جلسات و هماهنگی هایی که بین  دولت ، مجلس و و خودروسازان صورت می گیرد به تدریج ابهاماتی که در خصوص قیمت خودرو مطرح است رفع شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"