کد خبر: ۲۶۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: پورشه کاین مدل 2015 با سبکی جدید و عملکرد بهتر، رسما رونمایی شد.

پورشه کاین مدل 2015 هیبریدی می شود

گروه بین الملل: پورشه کاین مدل 2015 با سبکی جدید و عملکرد بهتر، رسما رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، کاین مدل 2015 با طراحی دقیق تر در چهار نسخه کاین دیزلی، کاین S، کاین توربو و کاین S E-Hybrid در ایالات متحده عرضه خواهد شد که اولین مدل هیبریدی شارژی در بخش شاسی بلندهای پرمیوم است. این خودرو دارای قسمت جلوی کاملا جدید به همراه بادشکن هایی است که در سمت چپ و راست قسمت جلوی خودرو قرار گرفته اند. مدل های دیزلی، S و S E-Hybrid این خودرو به صورت استاندارد از چراغ های جلوی بای زنون مجهز به چراغ های دید در روز LED چهار نقطه ای بهره می برند. در کاین توربو چراغ های جلوی LED عملکرد بالا به همراه سیستم روشنایی دینامیک پورشه (PDLS) به صورت استاندارد عرضه می شوند.

قسمت پشت کاین نیز کمی به روز شده است و چراغ های عقب آن اکنون تاثیری سه بعدی دارند.

خبر مهم در مورد کاین مدل 2015 معرفی نسخه S E-Hybrid است که با موتور 3.0 لیتری سوپرشارژ متصل به یک موتور الکتریکی با قدرت کلی 416 اسب بخار و گشتاور 589 نیوتون متر عرضه می شود. کاین دیزلی با موتور 3.0 لیتری توربوشارژ V6 با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متر به فروش می رسد. کاین توربو نیز از موتور 4.8 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 520 اسب بخار و گشتاور 749 نیوتون متر بهره خواهد برد که کمک می کند شتاب صفر تا صد این شاسی بلند 4.2 ثانیه باشد. کاین S از موتور 3.6 لیتری تواین توربو V6 جدید با قدرت 420 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متر بهره می برد.

کاین مدل 2015 از اول سپتامبر در ایالات متحده عرضه می شود و کاین دیزلی قیمت پایه 62695 دلار به اضافه هزینه جابه جایی خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"