کد خبر: ۲۶۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
العالم: سرتیپ قاسم عطا امروز در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که مردم موصل در حال تشکیل هسته های مسلح برای مبارزه با داعش هستند و نینوا نیز بعد از انفجار و تخریب مرقد یونس نبی و سایر مکان های دینی در آستانه یک انتفاضه مردمی است که جنایتکاران را تهدید به قصاص کرده است.

عطا افزود: روز تسویه حساب با تروریست های داعش نزدیک است و در حال مهیا کردن ملزومات ضروری برای آزادسازی وجب به وجب نینوا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی را که جلوی چشم یه عده عناصر سست بنیان به بمب گذاری و انفجار مرقد پیامبران مبادرت کردند، به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق افزود: پس از آزاد سازی موصل، خانواده هایی که از این شهر کوچ کرده اند باز خواهند گشت.

تروریست های داعش عصر روز جمعه مرقد شیث پیامبر و جرجیس نبی را در مرکز موصل منفجر کردند و قصد دارند مسجد جامع بزرگ این شهر و نیز "المناره الحدباء" را که از آثار باستانی و مذهبی موصل است، تخریب کنند.

تروریست های داعش پنجنشبه گذشته هم مرقد یونس پیامبر و مسجد آن را که از بارزترین شاخصه های تمدن و مذهب در شهر موصل بود، منفجر کردند . آنان مرقد امام ابوالعلی و حسینه و مسجد جامع شهر را نیز تخریب کرده اند.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"