کد خبر: ۲۶۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
خبرگزاری ایسنا: احسان علیخانی شامگاه شنبه (چهارم مرداد ماه) با مخاطبانش به شکل تلفنی ارتباط برقرار کرد و در جریان نقاط قوت و ضعف برنامه «ماه عسل» قرار گرفت.

شنبه شب - چهارم مرداد ماه - احسان علیخانی به همراه 9 تن از عوامل تولید برنامه «ماه عسل» در واحد ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما حضور یافت و به سوالات مختلف بینندگان برنامه‌اش پاسخ داد.

در این گفت‌وگوی یک ساعته که از ساعت 22 و 15 دقیقه تا 23 و 15 دقیقه ادامه داشت، جمع زیادی از مخاطبان موفق شدند با احسان علیخانی و دیگر عوامل تولید برنامه «ماه عسل» تماس بگیرند و عده بسیاری نیز به علت حجم بالای تماس‌های تلفنی و زمان حضور این گروه در واحد 162 موفق به گفتگو با آنان نشدند. براساس آمار مرکز 162 سازمان صدا‌و‌سیما،‌ بیش از 500 مخاطب موفق به گفت و گو با گروه «ماه عسل» شدند و نزدیک به دو هزار و 500 تماس، به علت نبود زمان امکان برقراری ارتباط نیافت.

مخاطبان «ماه عسل» این برنامه را به چند علت موفق‌ترین برنامه رمضانی تلویزیون ارزیابی کردند. انتخاب سوژه‌های مناسب، پرداختن به مسائل مهم اجتماعی و روز جامعه، اجرای خوب احسان علیخانی و همچنین دکور زیبا از جمله دلایل موفقیت برنامه «ماه عسل93» از دیدگاه مردم بودند.

طی تماس‌هایی که عوامل برنامه «ماه عسل» با مخاطبان این برنامه داشتند، به چگونگی سوژه‌یابی، اجرای برنامه زنده، مشکلات آن، تلاش گروه برای دعوت از مهمانان به برنامه، یافتن برخی سوژه‌های خاص و همچنین دکور «ماه عسل» اشاره شد و عوامل به سوالات بینندگان این برنامه پاسخ دادند.

بر این اساس، مخاطبان در ارتباطی که شامگاه گذشته با عوامل برنامه «ماه عسل» داشتند، برخی سوژه‌ها را برترین سوژه‌های امسال معرفی کردند به همین منظور این برنامه تصمیم گرفته است تا پنج سوژه برتر مخاطبان را در ویژه برنامه عید فطر خود مجددا دعوت و از آنها قدردانی کند.

احسان علیخانی، مسعود رجبیان(مدیر تولید)، مجید و میلاد پیوندی، مرتضی محمدی، حامد میرفتاحی، محسن نجفی، امیرحسین و علیرضا ترابی و فرشید شکیبا از عواملی بودند که طی تماس‌های تلفنی مخاطبان برنامه «ماه عسل» را همراهی کردند و به سوالات آنها پاسخ دادند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"