کد خبر: ۲۶۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
فارس: مهدی محمدنبی در خصوص اینکه آیا انتخاب سرمربی جدید آفریقای‌جنوبی به معنای ماندن کی‌روش در فوتبال ایران نیست، گفت: ایمیل جدیدی از سوی کی‌روش برای من نیامده است اما طبق قرار قبلی قرار است کی‌روش تا یک هفته آینده به ایران بازگردد تا مقدمات لازم برای تمدید قرارداد انجام شود.

وی ادامه داد: کی‌روش که تا پایان جولای با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و زمانی هم که کی‌روش در ایران بود بر سر کلیات با وی توافق کردیم و فقط جزئیات باقی مانده که قرار است پس از بازگشت با برطرف شدن این موارد، قرارداد کی‌روش امضا شود و ما به این حواشی توجهی نداریم.

نبی در خصوص اینکه تا چه اندازه بحث حضور  علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی ایران به عنوان مربی و سرپرست صحت دارد، گفت: در جلسه‌ای که در این خصوص صحبت به میان آمد، بنده حضور نداشتم و در این مورد هم صحبتی نشنیده‌ام.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال برای خداحافظی علی کریمی برنامه‌ای ندارد، گفت: ما که درخواستی برای خداحافظی او نداشتیم و خود کریمی بود که در این مورد به تصمیم‌گیری پرداخت و از میادین خداحافظی کرد، اما قاعدتاً در این گونه موارد با بازگشت کی‌روش، برنامه‌ریزی لازم را به عمل خواهیم آورد.

وی در خصوص برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی و اینکه آیا تیم جدیدی به جز کره‌جنوبی و استرالیا برای بازی با ایران درخواست بازی تدارکاتی نداشته‌اند، گفت: پس از بازگشت کی‌روش، با رسمی شدن قرارداد وی، برنامه‌های تیم ملی و بازی‌های دوستانه نیز نهایی می‌شود.

نبی در پایان در خصوص اینکه موضوع حق پخش تلویزیونی به کجا رسید، تأکید کرد: در این زمینه آقای تاج پیگیری می‌کند و نتیجه قطعی را از او بپرسید.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"