کد خبر: ۲۶۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مهر: نخست وزیر ترکیه که خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری این کشور آماده می کند در یک مسابقه فوتبال به میدان رفت و توانست در ظرف 15 دقیقه سه گل را وارد دروازه حریف کند.

به گزارش حریت، "رجب طیب اردوغان" که در مراسم افتتاح ورزشگاهی در استانبول شرکت کرده بود، در یک مسابقه فوتبال با حضور هنرمندان این کشور شرکت کرد و توانست ظرف 15 دقیقه سه گل را وارد دروازه حریف کند.



 
اردوغان در جوانی عضو تیم مطرح فنرباغچه بود و حتی اخباری نیز در رابطه با دعوت وی به تیم ملی ترکیه وجود داشت اما حضور وی در عرصه سیاسی موجب شد تا از عالم ورزش دور شود.

در این بازی فوتبال که روز گذشته برگزار شد اردوغان با پیراهن شماره 12 به میدان رفت. به نوشته حربت دلیل انتخاب شماره 12 آن بود که اردوغان تلاش دارد به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور ترکیه انتخاب شود.

مربی گری تیمی که اردوغان در آن بازی کرد بر عهده "فاتح تریم" مربی سرشناس ترک بود و تنی چند از مقامات فدراسیون فوتبال ترکیه و همچنین چهره های سیاسی نیز در قالب دو تیم حضور داشتند.

این بازی در ابتدا با نتیجه سه بر صفر به سود تیم رقیب درجریان بود اما اردوغان توانست با به ثمر رساندن سه گل بازی را به تساوی بکشاند تاز مانیکه اردوغان در زمین حاضر بود نتیجه بازی 4-4 شد اما در پایان این بازی با نتیجه 9 بر 4 به سود تیم اردوغان به پایان رسید.

ترکیه در ماه آتی میلادی شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. این اولین انتخابات ریاست جمهوری است که در ترکیه مدرن برگزار می شود و مردم بطور مستقیم رئیس جمهور را انتخاب می کنند. اردوغان در صدد است تا با پیروزی در این انتخابات حضور خود در سیاست را تا سال 2025 میلادی تضمین کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"