کد خبر: ۲۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، سازمان تاکسیرانی با اختصاص 450 دستگاه تاکسی ون از5 مسیر منتهی به مصلای امام خمینی(ره)به نمازگزاران عیدفطرسرویس دهی می کند.

جابه جایی نمازگزاران عید فطر با 450 تاکسی ون در 5 مسیر

به گزارش خبرخودرو، سازمان تاکسیرانی با اختصاص 450 دستگاه تاکسی ون از5  مسیر منتهی به  مصلای امام خمینی(ره)به نمازگزاران عیدفطرسرویس دهی  می کند.

میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از اختصاص 450 دستگاه خودرو تاکسی ون رایگان برای جابه جایی نمازگزاران خبر داد و گفت: تاکسی ها در چهارپهنه شهر تهران جانمایی شده اند و نمازگزاران را به سمت مصلای امام خمینی(ره) می رسانند.

به گفته ی وی مسیرهای پیش بینی شده شامل محورشماره يك: خيابان شهيد نقدي تا درب اصلي مصلي ، محور شماره دو :
تقاطع خيابانهاي سهروردي، شهيد بهشتي تا درب اصلي مصلي ، محور شماره سه :ميدان هفتم تيرتا درب اصلي مصلي ،محور شماره چهار:خيابان آفريقا تا درب شمالي مصلي و محور شماره پنج : پارك سوار بيهقي واقع در ميدان آرژانتين تا درب شمالي مصلي و به صورت رفت و برگشت در تمامی مسیرها است.

وی با اشاره بر استقرار نیروهای نظارتی سازمان در تمامی مسیرهای پیش بینی شده برای نظارت بر ارائه خدمات بهتر به نمازگزاران افزود: علاوه بر تاکسی هایی که نمازگران را جا به جا می کند 40 دستگاه تاكسي سواري نیز در ستاد گمشدگان استقرار می یابد. این تاکسی ها در در ضلع جنوبي مصلي مستقرند.

مظفر همچنین  از همکاری شرکت شهر سالم با سازمان تاکسیرانی برای ارائه خمات پزشکی به نمازگران خبر داد و افزود:  تعداد 10 دستگاه از خودروهاي پيش بيني شده در ستادگمشدگان نیز در اختيار این شرکت برای استقرار در مراكز درماني وخدمات رساني به نمازگزاران مراسم قرارمي گيرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"