کد خبر: ۲۶۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
  مهر: حسین وکیلی با اشاره به مفاد دستورالعمل خوداظهاری مالیات عملکرد سال 92 صاحبان مشاغل گفت: براساس توافقنامه سازمان امور مالیاتی و شورای اصناف، مودیانی که مالیات آنها زیر یک میلیون تومان است میزان پرداختی آنان نسبت به مالیات قطعی سال 1391، 4 درصد افزایش می یابد و مودیانی که مالیات آنها بین یک میلیون تا 3 میلیون تومان است 9 درصد افزایش خواهد داشت. همچنین مالیات بیش از 3 میلیون تومان نیز 14 درصد نسبت به عملکرد سال 91 افزایش می یابد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکمیل اطلاعات درآمد و هزینه در اظهارنامه مالیاتی افزود: برخی از مودیان در ارسال اظهارنامه مالیاتی به پُر کردن اطلاعات هویتی اکتفا کرده و از تکمیل قسمت های مربوط به اطلاعات درآمد و هزینه خودداری می کنند که این گروه از مودیان از شرایط توافق بهره مند نمی شوند.

معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور همچنین با اشاره به اینکه 31 تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این فرصت تمدید نمی شود لازم است مودیان گرامی در اسرع وقت نسبت به تکمیل، ارسال و پرداخت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مودیان اقدام نمایند.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"