کد خبر: ۲۶۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مسیر راهپیمایی یک پایگاه ثابت اورژانس درنظر گرفته و چندین دستگاه آمبولانس مجهز شرکت شهر سالم با آغاز مراسم روز جهانی قدس در مسیرهای از پیش تعیین شده مستقر شده اند.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس، شرکت شهر سالم شهرداری تهران خدمات بهداشتی و اورژانسی ارائه می کند.
 
این شرکت در مسیر راهپیمایی یک پایگاه ثابت اورژانس مستقر کرده است و چندین دستگاه آمبولانس مجهز شرکت شهر سالم نیز با آغاز مراسم روز جهانی قدس در مسیرهای از پیش تعیین شده مستقر شده و تا پایان مراسم آماده پذیرش مراجعان هستند.
 
آمبولانس ها مجهز به کلیه امکانات از جمله آی سی یو و سی سی یو و با حضور پزشکان و تکنسین های اورژانس، برای پذیرش بیماران احتمالی آمادگی دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی برای راهپیمایان خدمات اورژانسی با پیشرفته ترین امکانات ارائه شود.  
 
خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در روز قدس
 
ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی با صدها دستگاه اتوبوس از ساعت 8 صبح با خدمات ویژه و رایگان در خدمت راهپیمایان روز قدس است.
 
تمامی اتوبوس هایی که از مساجد، میادین و پایانه های اتوبوسرانی مبادرت به جابجایی راهپیمایان می کنند، مبلغی را از شرکت کنندگان در مراسم روز قدس دریافت نخواهند کرد.
 
مقرر شده است تا تمامی خطوط اتوبوسرانی منتهی به ایستگاه های اصلی مترو تقویت و آماده خدمت رسانی به شهروندان باشند. بدیهی است در پایان مراسم، شرکت کنندگان از محل های مشخص شده به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.  
 
تجلیل از شاعران فعال در موضوع فلسطین اشغالی
 
گاهی بیان موضوعات با کلام لطیف و آثار هنری تاثیر بسزایی خواهد داشت. از همین رو هم برخی شاعران یا هنرمندان که حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه اخلاقی خود می دانند، از هر فرصتی استفاده می کنند تا با زبان نظم یا خلق آثار هنری فریاد حمایت از مردم بی دفاع سرزمین اشغالی قدس را به گوش همگان برسانند.
 
در مراسم افطاری پنجشنبه شب که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد از شاعران و هنرمندانی که با آثارشان حامی مردم رنج دیده فلسطین هستند نیز تجلیل شد تا بدین ترتیب یک تشکری از جامعه هنری و ادبی به عمل آمده باشد.
 
برپایی غرفه های نمایشگاهی در فصل نیایش
 
در نمایشگاه های فصل نیایش که در سطح مناطق 22گانه پایتخت برگزار شده است، غرفه هایی هم به حمایت از مردم فلسطین تخصیص یافته است. بدین ترتیب سیر اشغال فلسطین از سال 1948 تا کنون توسط صهیونیست ها، در حدود 40پرده به تصویر کشیده شده است.
 
تصاویر استفاده شده در این نمایشگاه ها عموما عکس های مختلفی است که از کتب تاریخی گرفته شده و تلاش شده در عین حال که از کیفیت بالایی برخودار هستند، سندیت لازم را داشته باشند. بدین ترتیب مشاهده کنندگان از نزدیک و به طور مصور در سیر اشغال سرزمین قدس توسط صهیونیستها قرار می گیرند.
 
توزیع تی شرت فلسطین، چفیه و پرواز بالن ها
 
از جمله اقدامات شهرداری تهران برای روز قدس می توان به چاپ پوستر، بنرها برای تبلیغات محیطی، بروشور و ... اشاره کرد تا فرصتی برای تامل شهروندان در این زمینه فراهم آید.
 
دفتر حمایت از فلسطین شهرداری پایتخت تعدادی تی شرت و کلاه مزین به نام فلسطین و فرهنگ مقاومت تهیه کرده که در روز قدس در بین راهپیمایان توزیع می شود.
 
توزیع بسته های فرهنگی رایگان بین شهروندان هم از دیگر برنامه های اجرایی در راهپیمایی روز قدس است.
 
پرواز بالن بر فراز آسمان شهر و چاپ ویژه نامه روزنامه همشهری با موضوع فلسطین اقدامات دیگر مدیریت شهری در حمایت از مردم فلسطین است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"