کد خبر: ۲۶۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نسل بعدی شورلت مالیبو سدانی شیک خواهد بود.

نسل بعدی شورلت مالیبو فاش شد

گروه بین الملل: نسل بعدی شورلت مالیبو سدانی شیک خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، مالیبو مدل 2016 یا 2017 با تغییرات سبک اساسی در حال آزمون دیده شده است. جلوپنجره دو قسمتی آشنا در قسمت جلوی این خودرو قابل مشاهده است و در حالی که پوشش آن برای پنهان کردن شکل خودرو طراحی شده مشخص است که کاپوت آن نسبت به مدل کنونی اش بیش تر به سمت پایین کشیده شده است.

نکته غافلگیرکننده در مورد نسل بعدی شورلت مالیبو آن است که قسمت پشت آن طراحی شبیه به آئودی A7 دارد. خط سقفی کشیده که به سمت در صندوق عقب کوچک می رود نشان می دهد که طراحی جدید مالیبو بیش از آن که انقلابی باشد تکامل یافته است. با توجه به کاری که فورد برای اروپایی ساختن طراحی فیوژن انجام داده است گمان می رود شورلت نیز برای این خودروی پرفروش خود چنین روشی را در پیش گیرد.

شورلت مالیبوی جدید همچنان بر اساس پلتفرم Epsilon 2 این خودروساز ساخته شده و از موتور 2.5 لیتری به عنوان نسخه پایه بهره خواهد برد. گمان می رود موتور به روز شده و قدرتمندتر 2.0 لیتری توربوچهار سیلندر در مدل ممتاز این خودرو به کار رود در حالی که موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر جدید بین این دو موتور قرار خواهد گرفت. در زمان عرضه این خودرو گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و پس از آن نسخه ای 9 سرعته ارائه خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"