کد خبر: ۲۶۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو،مدیر عامل سازمان تاکسی رانی زنجان گفت:تعداد 700 دستگاه تاکسی پیکان فرسوده درناوگان تاکسیرانی زنجان وجود دارد و ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده در زنجان اغاز شده است.

سمند ال ایکس به جای تاکسی های فرسوده زنجان

به گزارش خبر خودرو،مدیر عامل سازمان تاکسی رانی زنجان گفت: تعداد 700 دستگاه تاکسی پیکان فرسوده در ناوگان تاکسیرانی زنجان وجود دارد و ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده در زنجان آغاز شده است.

میرابی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: تاکسی های جدید سمند ال ایکس هستند که با 20 میلیون تومان وام با سود 15 درصد عرضه می شوند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و ارائه مدارک لازم، برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تعداد 2هزار و 544 دستگاه تاکسی در زنجان فعال هستند که شامل  تاکسی های بی سیم،گردشی،خطی،تاکسیهای ون و مسافربرهای ساماندهی شده می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان با اشاره به مشکل ساز شدن ترافیک زنجان عنوان کرد:برای تردد در سطح شهر در ساعات پیک ترافیک،نیاز به مسیرهای خط ویژه هست که از شورای ترافیک استان درخواست شده است اقدامات لازم برای این مسیرهای ویژه در مرکز شهر فراهم شود.

 وی فعالیت مسافربرهای غیر مجاز شخصی در سطح شهر را از دیگر مشکلات این سازمان دانست و گفت:کمبود تاکسی ها،کوتاهی برخی از رانندگان و عدم نظارت و کنترل از دلایل عمده افزایش مسافربرهای شخصی است.

وی با اشاره به اینکه ناوگان باید به سیستم سامانه هوشمند تجهیز شود گفت:با استفاده از سیستم جی. پی.اس همه تاکسی های ناوگان به لحاظ کنترل و نظارت،قابل مشاهده می شوند.

وی تصریح کرد :مجهزترین سیستم تاکسی متر را بر روی تاکسی ها اجرا خواهیم کرد که در این صورت حقوق راننده و مسافر به طور کامل رعایت می شود.

وی از پرداخت نرخ کرایه تاکسی به شکل کارت های شهروندی و بانکی عضو شتاب خبر داد.

میرابی در پایان گفت:در راستای راه اندازی تاکسی های ویژه VIP با خودروهای مدل بالا منتظر صدور مجوز بابت سهمیه استانی توسط وزارت کشور هستیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"