کد خبر: ۲۶۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۳

تولید تمام محصولات گروه سایپا بر اساس یورو 4 در سال 93

به گزارش خبرخودرو، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال 93 با استاندارد یورو 4 تولید و به بازار عرضه شده است.

سعید مدنی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: با توجه به الزامات قانونی که از طرف سازمان محیط زیست برای خودروسازان لحاظ شده است و نیازی که در جهت ارتقای کیفی محصولات این گروه احساس می شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته خوشبختانه تمامی محصولات تولید شده در گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تا کنون بر اساس استاندارد یورو 4 تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: البته تعداد بسیار محدودی از خودروهای CNG تولیدی بر پایه یورو 2 تولید شده که دلیل آن هم طراحی سیستم اولیه این خودروها بر پایه استاندارد یورو 2 بوده است.

مدنی با اشاره به بالا رفتن کیفیت محصولات گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری گفت: از آنجایی که همواره مبحث کیفیت محصولات یکی از مهمترین مسائلی بوده که در گروه خودروسازی سایپا به آن پرداخته شده است لذا در این زمینه برنامه ای طراحی و اجرا شد که طی انجام آن تولید تمامی محصولات گروه X100 با افزایش کیفیت همراه شد. علاوه بر این تولید خودرو تیبا نیز به لحاظ کیفی در شرایط عالی است تا آنجایی که این خودرو توانسته استانداردهای بین المللی و اروپایی برای ورود به بازارهای صادراتی را کسب کند.

وی وضعیت صادرات سایپا در سال 93 را خوب ارزیابی کرد و گفت: بر همین اساس و با توجه به بازارهای خوبی که در کشورهای اطراف و منطقه داریم و با توجه به استقبالی که از محصولات گروه X100 شده به نظر می رسد وضعیت صادراتی خوبی در سال جاری در گروه سایپا داشته باشیم علاوه بر این کشورهای جدیدی نیز ابراز علاقمندی به این محصولات داشته اند و قطعا با انجام مذاکرات، بازارهای جدیدی نیز پذیرای محصولات گروه سایپا خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"