کد خبر: ۲۶۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۳

سهامداران منتظر خبرهای خوبی باشند

به گزارش خبرخودرو ، دومین اجلاس تخصصی مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار، با حضور مسئولین عالی رتبه دولتی و فعالان بخش خصوصی در خرداد ماه سال جاری در پایتخت معنوی ایران (مشهد مقدس) برگزار شد.

مهندس فریدون حمیدی، مدیر عامل این شرکت به عنوان سخنران اصلی این همایش اظهار داشت: امروزه بازاریابی بر مبنای تحقیقات بازار، از مهمترین عوامل موفقیت سازمان ها و بنگاههای توسعه یافته در دنیای رقابتی است. به همین جهت شناسائی مشتری، آگاهی از نیازهای او و تامین خواسته های وی مهمترین رمز بقا و ماندگاری سازمان هاست.

 مهندس حمیدی، در ارتباط با علت حضور این شرکت در همایش مذکور افزود: از آنجائی که زامیاد به عنوان نخستین شرکت تولید کننده خودروهای تجاری در کشور، در سال 52 شروع به کار کرد می تواند به عنوان یک شرکت قدرتمند تجاری، الگوی  دیگر تجاری سازان کشور باشد و اکنون نیز نقش  بی بدیلی در ناوگان حمل و نقل کشور و اقتصاد ملی ایفا مینماید، از همین رو برگزار کنندگان این همایش از مدت ها قبل با انجام مذاکرات و مکاتبات شرایط مشارکت زامیاد را  فراهم نمودند.

وی، زامیاد را به مانند دانشگاهی اندوخته از تجربه توصیف کرد و اظهار داشت: زامیاد در جامعه و سطح جهان دارای سابقه و حرمت بالایی است که این امر خود گویای این نکته است که این سازمان از سال‌های دور خودروهای تجاری سنگین مانند ولو N10 و N12 تولید ‌و به بازار داخل و منطقه عرضه کرده است و نخستین خودروسازی است که با سه برند بزرگ دنیا  شامل ایویکو، ولوو، و نیسان، سابقه همکاری دیرینه دارد. و این نشان دهنده توان زامیاد در تولید و عرضه خودرو‌های تجاری در کشور و حتی در منطقه می‌باشد  این مهم خود با اتکا به پتانسیل بالای نیروی متخصص درتمامی سطوح سازمان با دارا بودن تجربه سال‌ها تلاش، تحقق این امر را در صنعت خودروسازی کشور را به ثبت رسانده‌ است و این تلاش و تجربه برای سازمانی به مانند زامیاد سرمایه ارزنده‌ای به حساب می‌آید.

 مدیر عامل زامیاد، ضمن تشریح استراتژیهای اصلی رهبران بازار، اتخاذ رویکرد بازرگانی و انجام فعالیت های کارشناسی در بازاریابی، بازارسازی و بازارسنجی را در راستای ایجاد منابع درآمد و جذب نقدینگی ضروری دانست و گفت: باید فعالیت های تجاری برای کسب درآمد و سوددهی بیشتر مجموعه بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی در همین رابطه افزود: اخیرا با همکاری مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف شرکت، بدون برون سپاری، موفق به برگزاری سه فقره کلینیک خودرو، شدیم که نتایج به دست آمده از این کلینک ها نشان دهنده پتانیسل بالا و قابلیت و توانمندی عناصر مختلف سازمان می باشد.

حمیدی، با اشاره به فعالیت‌های زیربنایی انجام شده در این شرکت اظهار داشت:  زامیاد در بخش خودروهای تجاری کشور،  در جایگاه مناسب و با پتانسیل بالایی در بخش خودروهای تجاری کشور قرار دارد؛ درعین حال محصول نام آشنای این شرکت، "وانت آبی زامیاد" اگر چه تغییرات اساسی در اجزاء آن صورت گرفته است اما با محدودیت‌ها و تغییر ذائقه و سطح خواسته‌های مشتریان در بازار مواجه است.  

مدیر عامل زامیاد، توسعه محصول و ایجاد تنوع در محصولات را،  نیاز مهم این شرکت برشمرد و با اشاره به اتخاذ رویکرد مشتری محور به عنوان رسالت اولیه این شرکت گفت: تولید خودروهای منطبق با نیازها و سلائق مشتری، محوری ترین فعالیت درآمدزا در زامیاد محسوب می شود. بر همین اساس با همکاری و مساعدت مدیریت ارشد گروه سایپا، توانستیم مصوبه توسعه محصول را اخذ کنیم و در اولین مرحله موفق شدیم وانت جدیدی را منطبق با استاندادهای روز دنیا و نیاز مشتری بنام وانت  پادرا بر گرفته از نام اصیل ایرانی را به بازار معرفی کنیم. که این اقدام با توجه به ضرورت تنوع خودرو در بازار، افزایش سطح انتظارات مشتریان و سخت تر شدن استانداردها و شرایط پیش رو رویکرد مهمی در تاریخ 50 ساله زامیاد  به شمار می رود.

وی در پایان رشد چشمگیر ارزش سهام زامیاد، را از دست آوردهای دیگر سال های اخیر دانست و اظهار داشت: کسب و افزایش رضایتمندی تمامی ذینفعان سازمان بویژه سهامداران شرکت، از برنامه های محوری مدیریت می باشد که با شناسائی و رفع بسیاری از موانع و تنگناها موفق شدیم ارزش سهام این شرکت را که در ابتدای سال 92 از وضعیت نامناسبی روبرو، بود با یک جهش کم نظیر به رشد قابل قبولی رسانده که به یاری خداوند منان خبرهای خوشی را برای سهامداران شرکت در مجمع عمومی خواهیم داد.

گفتنی است در پایان این همایش لوح تقدیر و تندیس افتخار شرکت های برتر در زمینه مشتری مداری توسط مهندس حمیدی، مدیر عامل زامیاد به شرکت های منتخب اهدا شد.  

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"