کد خبر: ۲۵۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فروش مینی در رکود جدی قرار دارد اما این به معنای آن نیست که این برند به کم ترین میزان فروش راضی باشد.

تمایل مینی به معرفی مدلی ارزان تر

گروه بین الملل: فروش مینی در رکود جدی قرار دارد اما این به معنای آن نیست که این برند به کم ترین میزان فروش راضی باشد.

به گزارش خبرخودرو، طی چند سال گذشته فروش این برند انگلیسی با معرفی مدل های جدید به طور پیوسته افزایش داشته است. در این دوران موفقیت ها و شکست هایی وجود داشته است و حتی مدیران برای نگه داشتن مینی در پیشرفت به مدلی ساده تر فکر کرده اند.

مینی برای ادامه دادن به این روند، ایده معرفی مدلی ارزان تر را بررسی کرده است. مدیر محصول مینی، Pat McKenna گفت: "ما این موضوع را درنظر گرفته ایم و در مورد آن تصمیم گیری کرده ایم."

مینی One در جایگاهی پایین تر از کوپر قرار دارد و از موتوری کوچک تر با خروجی کم تر بهره می برد. نسل قبلی مینی One دارای موتور 1.4 لیتری چار سیلندر بود که به طور مشترک توسط بی ام و و پژو سیتروئن ساخته شده و قدرت 75 اسب بخار داشت.

McKenna گفت: "در حالی که می توان مینی One را ارزان تر ارائه کرد کوپر میزان قدرتی دارد که از یک خودروی کوچک پرمیوم انتظار می رود."

این خودروی مطرح شده می تواند از موتور 1.6 لیتری کوپر بهره ببرد.

با توجه به این که کوپر پایه کنونی 19950 دلار قیمت دارد و مدل نسل قبلی آن 19700 دلار قیمت داشته، یک مینی ارزان تر با رقبایی مانند فیات 500 با قیمت 16195 دلار رقابت خواهد کرد.

McKenna در مورد رکود فروش کنونی این برند اظهار داشت این مسئله مربوط به مدل های 2014 این برند است که هنوز عرضه نشده اند در حالی که خودروی سال 2013 تماما به فروش رفته اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"