کد خبر: ۲۵۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: عکاسان مخفی تصاویری از نمونه اولیه پورشه 911 GT3 RS را با پوششی کم در حال آزمون در آلمان منتشر کرده اند.

پورشه 911 GT3 RS فاش شد

گروه بین الملل: عکاسان مخفی تصاویری از نمونه اولیه پورشه 911 GT3 RS را با پوششی کم در حال آزمون در آلمان منتشر کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، این تصاویر به خوبی نشان می دهند که نسخه فوق العاده 911 GT3 تا اواخر فصل تابستان اماده عرضه نخواهد بود.

پورشه تغییراتی ظاهری بر این خودرو اعمال کرده که بر اساس GT3 استاندارد ساخته شده است. مدل RS این خودرو کمی عرض تر از مدل اصلی آن خواهد بود یعنی قسمت جلو و عقب بدنه کمی کشیده تر شده است. هم چنین اسپلیتر جلوی ماسب تر و طراحی چراغ های جلوی جدید نیز در این خودرو دیده می شود.

هم چنین پورشه در این خودرو یک دیفیوزر عقب جدید، باله عقب بزرگ و دریچه های هوای کناری را درست جلوی گلگیرها نصب کرده است.

گمان می رود RS نیز مانند GT3 تنها با گیربکس اتوماتیک PDK عرضه شود اما شایعه شده است که پورشه تصمیم دارد یک گیربکس دستی شش سرعته معمولی را در این خودرو به کار ببرد. نیروی این خودرو از موتور 3.8 لیتری فلت سیکس پورشه که برا افزایش قدرت از 469 به حدود 500 اسب بخار تیون شده است، تامین خواهد شد.

شتاب صفر تا صد این خودرو بسیار سریع تر از 3.5 ثانیه GT3 استاندارد خواهد بود اما گمان می رود بیشینه سرعت آن کمی کاهش یابد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"