کد خبر: ۲۵۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشور اظهار داشت : احتمالا فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها و تغییر قیمت بنزین از ساعت 24 امشب اجرا خواهد شد.

احتمال تغییر قیمت بنزین از ساعت 24 امشب

به گزارش خبرخودرو ، رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشور اظهار داشت : احتمالا فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها و تغییر قیمت بنزین از ساعت 24 امشب اجرا خواهد شد.

بیژن حاج محمد رضا در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، تصریح کرد : تاکنون در خصوص نحوه اجرا و تغییر قیمت بنزین هیچگونه ابلاغی از سوی وزارت نفت به جایگاه داران اعلام نگردیده ولی بر اساس اخبار غیر رسمی احتمالا طرح هدفمندی یارانه ها و همچنین تغییر قیمت بنزین از امشب اجرایی می شود .

رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشور در ادامه افزود : بر اساس ابلاغ واحدهای امنیتی و سیاسی از ساعت 24امشب تمامی جایگاه ها به حالت آماده باش خواهند بود و به همین دلیل احتمالا شاهد تغییر قیمت بنزین از امشب  خواهیم بود.

وی در ادامه تصریح کرد : بنزین 400 تومانی ذخیره در کارت ها نیز پس از تغییر قیمت همچنان باقی خواهد ماند و تاکنون تبدیل یا تعیین زمان برای استفاده آن توسط دارندگان این سهمیه پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها مشخص نیست .

حاج محمدرضا در خصوص نرخ های جدید قیمت بنزین اظهار داشت : در صورت اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها چندین نرخ برای سوخت به وجود خواهد آمد که در نرخ های جدید بنزین 700 تومانی جایگزین بنزین 400 تومانی و بنزین 1000 تومانی نیز جایگزین بنزین 700 تومانی خواهد شد و در خصوص بنزین سوپر نیز احتمالا دو نرخ 750 و 1100 تومانی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر نبود امکانات سخت افزاری مناسب در جهت کنترل سوخت رسانی در جایگاه ها گفت : در حال حاضر دستگاه های کارت خوان وامکانات سخت افزاری جایگاه ها به منظور اعمال نرخ های جدید مناسب نیست و دستگاه های موجود در قرائت رقم های اعلام شده برای نرخ جدید با محدودیت مواجه هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"