کد خبر: ۲۵۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، دبیر انجمن صنفی سی.ان.جی کشور اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین برنامه سال جاری، خصوصی سازی بیش از هزار جایگاه سی.ان.جی متعلق به شهرداری های کشور است.

خصوصی سازی جایگاه های سی.ان.جی در سال جاری

به گزارش خبرخودرو، دبیر انجمن صنفی سی.ان.جی کشور اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین برنامه سال جاری، خصوصی سازی بیش از هزار جایگاه سی.ان.جی متعلق به شهرداری های کشور است.

ابراهیمی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو تصریح کرد: امیدواریم با همکاری وزارت نفت و وزارت کشور و به خصوص سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شاهد خصوصی سازی هزار جایگاه سی.ان.جی متعلق به شهرداری ها باشیم.

دبیر انجمن صنفی سی.ان.جی کشور در ادامه افزود: در سال گذشته تقریبا تمامی جایگاه های راه اندازی شده مربوط به توسعه دولتی بود که در سال جاری امیدواریم با توجه به افزایش کارمزد این جایگاه ها، حضور بخش خصوصی در این حوزه پررنگ تر شود و توسعه جایگاه های سی.ان.جی از روند مطلوبتری برخوردار گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جایگاه های سی.ان.جی در راستای استاندارد سازی، شرایطی را باید احراز کنند که از جمله مهمترین آن وضعیت مخازن ذخیره سی.ان.جی است.

ابراهیمی مقدم با اشاره به تاثیر نرخ کارمزد در استانداردسازی جایگاه ها تصریح کرد: جایگاه های سی.ان.جی در سه سال گذشته به دلیل ثابت بودن نرخ کارمزدها از شرایط استانداردی مطلوبی برخوردار نبودند که امیدواریم با افزایش کارمزدها شاهد بهبود شرایط استانداردی و وضعیت ایمنی باشیم.

وی افزود:  احراز استانداردهای مربوطه در جایگاه های سی.ان.جی از ابتدای مرداد سال گذشته برای تمامی جایگاه ها اجباری شده بود ولی به دلیل شرایط مالی نامناسب جایگاه داران، در این خصوص چندان سختگیری از سوی سازمان ملی استاندارد اعمال نمی شد که امیدواریم با بهبود وضعیت مالی و اقتصادی جایگاه ها تمامی آنها این شرایط لازم را احراز کنند.

ابراهیمی مقدم در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ارزش افزوده ای که به کارمزد جایگاه های سی.ان.جی تعلق می گیرد تبعیضی است بین جایگاه داران سی.ان.جی و بنزین ، که امیدواریم شاهد حل این موضوع در ماه های ابتدایی سال باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"