کد خبر: ۲۵۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فیات اولین تصاویر از ون تجاری دوکاتوی فیس لیفت شده را منتشر کرد که قرار است اواسط ماه می در اروپا به فروش برسد.

فیات دوکاتو مدل 2014 فیس لیفت شد

گروه بین الملل: فیات اولین تصاویر از ون تجاری دوکاتوی فیس لیفت شده را منتشر کرد که قرار است اواسط ماه می در اروپا به فروش برسد.

به گزارش خبرخودرو، ورق فلزی این خودرو حفظ شده و هیچ یک از سبک های بدنه دوکاتو نیز از نظر ابعاد تغییری نداشته اند اما اکنون سپر جلوی این خودرو طراحی باریک تر و مدرن تری دارد.

هم چنین سپر جلوی این دوکاتو در سه بخش متفاوت مونتاژ می شود که به گفته فیات هزینه تعمیرات را برای کاربر خودرو کاهش می دهد.

محل قرار گرفتن چراغ های جلوی دوکاتو نیز دارای لنزهای جدید و لامپ های LED است که در طول روز روشن هستند و در داخل آن نیز صندلی های راحت تر و گزینه های تودوزی جدید به چشم می خورد.

فیات اعلام کرده دوکاتو مدل 2014 هم چنین نگه دارنده تبلتی خواهد داشت که در داشبورد تعبیه شده است و می تواند کلیپ بورد و ورقه های کاغذ را نیز نگه دارد.

بلوتوث، سیستم هدایت و دوربین معکوس برای این خودرو عرضه ی شود و سیستم سرگرمی دوکاتو نیز ارتقا خواهد یافت.

گزینه های موتور این خودرو شامل 2.0 لیتری مولتی جت II توربودیزل با قدرت 112 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر به همراه دو نسخه از موتور 2.3 لیتری مولتی جت II فیات یکی با قدرت 127 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر و دیگری با قدرت 127 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر و یک موتور دیزلی 3.0 لیتری مولتی جت II با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر است.

در عین حال، پژو و سیتروئن نیز نسخه های خود از دوکاتو مدل 2014 را به ترتیب با نام های باکسر و جامپر معرفی کرده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"