کد خبر: ۲۵۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی بیجینگ ترکیبی از خودروهای لوکس فوق گران، موتورهای اصلی با تقاضای جهانی، خودروهای ساخت بومی و برخی مدل های تقلبی ابتدایی چینی است.

خودروهای برتر در نمایشگاه خودروی بیجینگ سال 2014

گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی بیجینگ ترکیبی از خودروهای لوکس فوق گران، موتورهای اصلی با تقاضای جهانی، خودروهای ساخت بومی و برخی مدل های تقلبی ابتدایی چینی است.

به گزارش خبرخودرو، اما برخی مدل ها در این نمایشگاه قابل توجه تر بودند و در این بخش به پنج خودروی برتر این مراسم اشاره می کنیم.

فولکس واگن گلف R400

گلف R400 با قدرت 395 اسب بخار و شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه خودرویی قدرتمند و طبیعی به نظر می رسد و اگرچه تولید آن رسما تایید نشده احتمال ورود آن به نمایندگی های فروش زیاد است.

آئودی TT آفرود کانسپت

شاید چند سال پیش ایده شاسی بلند TT به نظر مسخره بود اما امروزه کوپه-شاسی بلندها بسیار متداول هستند و این خودرو مدلی عادی است. این خودرو که تولید آن تقریبا حتمی است با تکنولوژی هیبریدی شارژی میزان مصرف سوختی برابر با 1 لیتر در هر 63 کیلومتر و شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه دارد.

مرسدس کانسپت کوپه

این خودرو، کوپه-شاسی بلند دیگری است که پس از موفقیت غیرمنتظره بی ام و X6 معرفی شده است. این خودرو نیز وارد نمایندگی های فروش خواهد شد و بر اساس پلتفرم کلاس M ساخته می شود.

لکسوس NX

در مورد کانسپت های NX نظرات متفاوتی وجود دارد و برخی بازدیدکنندگان هنوز سبک منحصر به فرد این خودرو را قبول نکرده اند اما در هر صورت این مدل خودرویی جالب است. لکسوس استراتژی را اتخاد کرده است مبنی بر دور شدن از حاشیه و چنین اقدامی باری این خودروساز مناسب است.

بی ام و فیوچر ویژن Luxury

با توجه به نام این خودرو مشخص است که بی شک این مدل بی ام و همان چیزی است که تصور می شود. به نظر می رسد ساختار آلومینیوم و کربن این خودرو در سری 7 بعدی به کار رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"