کد خبر: ۲۵۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

شماره گذاری و تحویل 500 دستگاه خودرو S300 از این هفته آغاز می شود

به گزارش خبر خودرو ، قائم مقام فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز تحویل خودرو S300  از هفته جاری خبر داد و گفت : با آغاز تحویل خودرو S300 به نمایندگی ها از هفته گذشته ، در هفته جاری فرایند شماره گذاری و تحویل این خودرو به مشتریان صورت می گیرد.

حسن عموزاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : در این مرحله 500 دستگاه خودرو  S300 تحویل می شود و 2 هزار دستگاه دیگر نیز حداقل تا پایان خرداد و یا اوایل تیرماه تحویل مشتریان خواهد شد.

وی گفت : همچنین در سه ماهه اول امسال خودروی تیبا 2 و محصول وانت 150 با دو ایربگ و موتور یورو4 نیز تحویل مشتریان می شود.

آغاز پیش فروش خودروی برلیانس ظرف یک ماه آینده

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کلیه خودروهای تحویلی سایپا با پلت فرم ایکس 100 با موتور یورو4 در حال تولید است ، تصریح کرد : پیش فروش خودرو برلیانس  نیز از دیگر برنامه های فروش است که در دستور کار گروه خودروسازی سایپا قرار دارد که امید است  ظرف یک ماه آینده  پیش فروش این خودرو نیز آغاز شود.

وی در ادامه به برنامه سه ماهه اول فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت : مهمترین برنامه گروه سایپا در سال جاری تحقق تولید 650 هزاردستگاه خودرو است که امیدواریم بتوانیم به این میزان از تعهد در تولید دست یابیم.

قائم مقام فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا افزود : خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که توسط تیم مدیریتی گروه از سال گذشته صورت گرفت بخش فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سال جاری تاکنون روزهای خوبی را سپری کرده است به طوری که تولیدات شرکت هر روز به میزان ظرفیت تعریف شده بوده است که امید است این روند تولید طی روزهای و ماههای آینده ادامه یابد قطعا با چنین شرایطی دستیابی به رقم 650 هزار دستگاه دور از ذهن نیست و می توان این میزان از تعهدات را محقق نمود.

عموزاده افزود : دستیابی به این میزان از تولید در سال جاری ، ضمن اینکه هزینه های سربار تولید را در گروه سایپا را کاهش می دهد بلکه در تحقق اهداف فروش شرکت نیز گروه سایپا را یاری خواهد نمود.

وی همچنین به تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها بر صنعت خودرو پرداخت و اظهار داشت : با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی و حقوق و دستمزد ها قطعا این تغییرات قیمتی به حوزه قطعه سازی و سپس خودروسازی منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد : با اختصاص بخشی از درآمدهای حاصل از هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید و صنعت ، خصوصا تولیدکنندگانی که از ساخت داخل بالایی برخوردارند قطعا این اقدام نقش مهمی در کاهش هزینه های شرکتها خواهد داشت.

وی همچنین به لزوم افزایش بهره وری در شرکتهای خودروساز و قطعه ساز همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت : با افزایش بهره وری مسلما شرکتهای خودروساز و قطعه ساز قادر خواهند بود تا هزینه های جاری و سربار را به نسبت تیراژ کاهش دهند.

وی افزود :  در صورتی که قانون هدفندسازی یارانه ها به درستی اجرا شود و خودروسازان و قطعه سازان بتوانند در افزایش بهره وری  فعالیت جدی تری را داشته باشند قطعا اجرای فاز دوم هدفمندسازی علاوه بر اینکه افزایش بهره وری را در شرکتهای خودروساز به همراه خواهد داشت یلکه همزمان با آن قیمت محصولات واقعی تر شده و مشتریان و قطعه سازان از اجرای این قانون منتفع خواهند شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"