کد خبر: ۲۵۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، با برنامه ريزي و تصميمات اتخاذ شده در ستاد هدفمندي يارانه ها، هيچ تغييري در خصوص سهميه هاي ناوگان حمل و نقل عمومي و قيمت كرايه ها وجود نخواهد داشت و تغييري نيز در قيمت سهميه بنزين خودرو ها امشب اعمال نخواهد شد.

 قيمت و سهميه بنزين خودرو ها تغییر نمی کند

به گزارش خبرخودرو، با برنامه ريزي و تصميمات اتخاذ شده در ستاد هدفمندي يارانه ها، هيچ تغييري در خصوص سهميه هاي ناوگان حمل و نقل عمومي و قيمت كرايه ها وجود نخواهد داشت و تغييري نيز در قيمت و سهميه بنزين خودرو ها امشب اعمال نخواهد شد.

براي حمايت از خدمات حمل و نقل عمومي و جلوگيري از افزايش كرايه ها سهميه ارديبهشت ماه خودروهاي عمومي تاكسي، وانت بار آژانس و ساير خودرو هاي عمومي همانند ماههاي قبل بدون تغيير سهميه و قيمت از اول ارديبهشت اعمال مي شود و اين سهميه ها تا زمان اجراي فاز دوم اعتبار دارد كه با آغاز فاز دوم سهميه هاي جديد اعمال مي شود.

در خصوص سهميه ارديبهشت خودروهاي شخصي نيز فعلا اين خودروها  تا آغاز فاز دوم هدفمندي يارانه ها مي توانند از ذخيره بنزين 400 توماني ماههاي قبل  و بنزين نيمه يارانه اي 700  توماني استفاده نمايند و قيمت و سهميه خودروهاي شخصي طبق مصوبات ستاد هدفمندي يارانه ها متعاقبا اعلام مي گردد.

بديهي است براي كليه خوروها از ابتداي  اجراي فاز دوم هدفمندي در ماه جاري،  قيمتها و سهميه هاي جديد اعمال مي شود و برابر تصميمات، سهميه ذخيره خودرو هاي شخصي ابطال نگرديده و مردم بدون محدوديت مي توانند از اين سهميه ها نيز استفاده نمايند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"