کد خبر: ۲۵۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه از ابتدای تشکیل سازمان محیط زیست 112 محیط بان در حین مأموریت و درگیری با متخلفان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در حال حاضر چهار تن از محیط‌بانان پای چوبه دار در انتظار اجرای حکم هستند.

اسماعیل کهرم با بیان اینکه هم‌اکنون چهار تن از محیط بانان کشور پای چوبه دار در انتظار اجرای حکم هستند، اظهار داشت: دو محیط‌بان در یاسوج و دو محیط بان دیگر در بهبهان و کرمان در حبس به سر می‌برند و حکم اعدام آنها تأیید شده است.

مشاور رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه یکی از محیط‌بانان یاسوجی 5 سال و پنج ماه است که در زندان به سر می‌برد، افزود: سایر محیط‌‌بانان نیز حدود 2تا 3 را در حبس گرفتار شده‌اند.

کهرم با بیان اینکه محیط‌بانان مزبور در حال حاضر در انتظار استیذان هستند، بیان داشت: سازمان محیط زیست در گذشته موفق شده است که محیط‌‌بانان محکوم به اعدام در اردبیل، شیراز و یزد را از پای چوبه دار پایین بیاورد.

وی ابراز داشت: بر همین اساس یکی از اولویت‌های سازمان محیط زیست در سال جاری، نجات محیط‌بانان و بهبود شرایط آنهاست.

مشاور رئیس سازمان محیط زیست خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل سازمان محیط زیست 112 محیط‌ بان بر اثر درگیری با متخلفان و انجام عملیات جان خود را از دست داده‌‌اند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"