کد خبر: ۲۵۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: به تازگی تصاویر فاش شده از شورلت Aveo (سدان سیل) در اینترنت منتشر شده اند.

درز تصاویر شورلت Aveo مدل 2015

گروه بین الملل: به تازگی تصاویر فاش شده از شورلت Aveo (سدان سیل) در اینترنت منتشر شده اند.

به گزارش خبرخودرو، در این تصاویر مشخص است که این خودرو شباهت قابل توجهی به کروز مدل 2015 جدید دارد. با این که تصاویر این خودرو به تازگی منتشر شده اند Aveo در نمایشگاه خودروی بیجینگ رونمایی نخواهد شد.

این خودروی به روز شده از جلوپنجره دو بخشی بهره می برد که شبیه به کروز مدل 2015 است و سپر جلوی آن در مقایسه با مدل قبلی اش جدیدتر به نظر می رسد. محل قرار گرفتن چراغ های مه شکن این خودرو بسیار کوچک تر است و کمی پایین تر نیز نصب شده است. در قسمت پشت این خودرو جای قرار گرفتن پلاک عریض تر شده و چراغ های عقب جدید و اسپویلر صندوق عقب ارتقا یافته مناسب تری در آن به چشم می خورند.

شایعه شده است که Aveo جدید پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی چنگدو در ماه سپتامبر، اواخر سال جاری به فروش خواهد رسید. Aveo در چین از موتورهای 1.4 و 1.6 لیتری بنزینی بهره می برد و از 13136 تا 18410 دلار قیمت گذاری شده است.

سدان شورلت سیل سال گذشته در هند عرضه شد اما در بخش سدان های ابتدایی موفق نبود. هم چنین از آنجا که این خودرو سدانی با طول بیش تر از 4 متر است قیمت گذاری مناسب آن برای جنرال موتورز مشکل خواهد بود. بنابراین ممکن است این مدل وارد بازار هند نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"