کد خبر: ۲۵۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: هوندا در اواخر سال جاری به جمع خودروسازانی می پیوندد که وارد بخشی رو به رشد در بازار خودروی ایالات متحده می شوند.

هوندا وارد بازار کراس اوورهای کامپکت می شود

گروه بین الملل: هوندا در اواخر سال جاری به جمع خودروسازانی می پیوندد که وارد بخشی رو به رشد در بازار خودروی ایالات متحده می شوند.

به گزارش خبرخودرو، کراس اوورهای کامپکت مانند تلفن همراه راب فورد در حال پیشروی هستند و اکثر تولید کنندگان در پی چنین وضعیتی هستند. به عنوان مثال می توان از بین این خودروسازان جیپ را نام برد که رنگاده را عرضه خواهد کرد و شورلت که ترکس را معرفی می کند در حالی که چندین سال است که نیسان با جیوک در این بازار حضور دارد. هدف از ساخت شاسی بلندهای کوچک این چنینی خریداران شهری بوده اند. بنابراین جای تعجب نیست که هوندا نمایشگاه خودروی نیویورک را برای ارائه اولین تصاویر و اطلاعات از HR-V خود برگزیده که بر اساس فیات ساخته شده است.

HR-V که قرار است زمستان امسال و تقریبا هم زمان با شورلت ترکس عرضه شود می تواند یکی از کاربردی ترین گزینه ها در این بخش باشد. فیت که این خودرو بر اساس آن ساخته شده است فضای صندوق عقب 1492 لیتر دارد.

هوندا اعلام نکرده است که سیستم انتقال قدرت HR-V چگونه خواهد بود اما فیت مدل 2015 از موتور تزریق مستیقم 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدر ت130 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتون متر بهره می برد. این موتور به گیربکس دستی شش سرعته یا متغیر مداوم متصل است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"