کد خبر: ۲۵۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: ولوو در عین حال که خودرویی سبز برای چین خواهد ساخت بر عملکرد آن نیز تمرکز دارد.

ولوو S60L هیبریدی شارژی در راه بیجینگ

گروه بین الملل: ولوو در عین حال که خودرویی سبز برای چین خواهد ساخت بر عملکرد آن نیز تمرکز دارد.

به گزارش خبرخودرو، S60L هیبریدی شارژی جدید در نمایشگاه خودروی بیجینگ امسال رونمایی خواهد شد و هدف از عرضه آن در اوایل سال آینده مشتریان چینی خواهد بود. این مدل در کارخانهChengdu  این خودروساز تولید خواهد شد و بخشی از برنامه ولوو برای کمک به توسعه و گسترش تکنولوژی های خودرویی جدید در چین است. طبیعی است که این خودروساز سوئدی بر بازار خودروی رو به رشد چین تمرکز کند، مخصوصا با توجه به این که مالک جدید آن جیلی است.

S60L هیبریدی شارژی از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ این برند با اتصال به یک موتور الکتریکی بهره خواهد برد. ولوو اعلام کرده است که موتور بنزینی این خودرو قدرت 238 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتون متر دارد در حالی که موتور الکتریکی آن قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر تولید می کند.

سه حالت رانندگی متفاوت پیور، هیبرید یا پاور این خودرو به راننده کمک می کند تا میزان مصرف سوخت خودروی خود را کنترل کند. ولوو اعلام کرده میزان مصرف سوخت این خودرو در حالت هیبرید 2.0 لیتر در هر 100 کیلومتر است در حالی که حالت پیور الکتریکی آن تا 49 کیلومتر رانندگی بدون آلایندگی را تضمین می کند. این خودرو در حالت پاور از نیرومحرکه الکتریکی بهره برده و شتاب صفر تا صد 5.5 ثانیه خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"