کد خبر: ۲۵۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، قیمت حامل های انرژی باید به صورت تدریجی افزایش یابد تا از بروز تورم شدید در جامعه جلوگیری شود.

بخشی از درآمد حاصل از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها باید صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود

به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، قیمت حامل های انرژی باید به صورت تدریجی افزایش یابد تا از بروز تورم شدید در جامعه جلوگیری شود.

 نعمت الله منوچهری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرخودرو ، تصریح کرد : دولت باید افزایش  قیمت حامل های انرژی را در بخش های کشاورزی ، تولید ، صنعت وخدمات در مناطق روستایی ومحروم با مدیریت مناسب تری اعمال کند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود : درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها که درصدی از آن با انصراف مردم از حقوقشان ایجاد می شود باید صرف خودکفایی وتحقق اقتصاد مقاومتی ، افزایش تولید ، مقابله با تحریم ها وایجاد اشتغال پایدار ، تهیه امکانات برای مناطق محروم  ، تربیت نیروی انسانی وتقویت زیرساخت های عمومی از جمله مترو ، ناوگان اتوبوسرانی ، وناوگان تاکسی رانی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد : با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت سوخت افزایش خواهد یافت و در صورتی که که ناوگان حمل و نقل عمومی پویا و توسعه یافته باشد مردم به جای استفاده از خودروهای شخصی قطعا از حمل ونقل عمومی استفاده خواهند کرد.

منوچهری تصریح کرد : انصراف مردم از دریافت یارانه ها باید به صورت داوطلبانه صورت گیرد و همچنین دولت از هرگونه جریمه وسرکشی به حساب های مردم اجتناب کند ومردم نیز باید با صداقت کامل اطلاعات درخواست شده را در اختیار دولت گذارند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان کرد : با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید توجه ویژه ای به مسائل عام المنفعه از جمله توسعه حمل ونقل عمومی ونظام سلامت وبهداشت ودرمان صورت گیرد وهمچنین اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در همه این موارد در دستور کار مسولان قرار گیرد تا  بتوان در همه زمینه ها به سمت برقراری عدالت پیش رفت. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"