کد خبر: ۲۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 به زودی آغاز می شود و آستون مارتین یک روز زودتر برنامه خود برای این مراسم را اعلام کرده است.

آستون مارتین با 2 خودروی جدید در نیویورک حضور می یابد

گروه بین الملل: نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 به زودی آغاز می شود و آستون مارتین یک روز زودتر برنامه خود برای این مراسم را اعلام کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این برند انگلیسی دو خودروی جدید به نام DB9 کربن ادیشن و ونتیج GT را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

مسلما مهم ترین مدل از این دو خودرو ونتیج GT است اما دلیل این اهمیت، قدرت یا سواری این خودرو نیست. این خودرو قیمت پایه 99900 دلار خواهد داشت که باعث می شود ارزان ترین مدل آستون در بازار امروز باشد. نیروی این خودرو از موتور 4.7 لیتری V8  با قدرت 430 اسب بخار نصب شده در جلو تامین می شود که شتاب صفر تا صد خودرو را 4.6 ثانیه می کند. یک گیربکس دستی شش سرعته به عنوان تجهیزات استاندارد این خودرو عرضه می شود البته نسخه گیربکس دستی اتوماتیک شده هفت سرعته نیز برای آن موجود است.

ظاهر این خودرو می تواند با طرح ها، قاب آینه ها و یک دیفیوزر عقب متمایز شود. این خودرو به صورت یک کوپه یا روداستر عرضه خواهد شد و از سه ماهه سوم سال 2014 در آمریکای شمالی به فروش می رسد.

خودروی دیگری که آستون در نیویورک رونمایی خواهد کرد DB9 کربن ادیشن است که بسیاری از قسمت های بدنه آن با فیبر کربنی جایگزین شده تا وزنی کم و ظاهری جذاب داشته باشد. تمام قسمت های این خودرو از اسپلیتر جلو تا قاب آینه ها از مواد مقاوم ساخته شده اند و حتی داخل آن از قسمت های فیبر کربنی بهره می برد. این خودرو همچنان دارای موتور V12 با قدرت 510 اسب بخار و گشتاور 619 نیوتیون متر است. قیمت پایه DB9 کربن ادیشن 199995 دلار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"