کد خبر: ۲۵۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
تسنیم: پس از آنکه دولت  از 20 فروردین 93اعلام کرد که متقاضیان باید برای نام نویسی دریافت یارانه نقدی به سامانه refahi.ir مراجعه کرده و با پر کردن فرم‌های ثبت‌نام نسبت به دریافت یارانه نقدی رسما درخواست خود را ارائه کنند، بازار کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام متقاضیان داغ شد.

امروز هفتمین روز ثبت نام متقاضیان نیازمند و متقاضی دریافت یارانه نقدی است و سرپرستان خانوارهای متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم (رقم سمت راست) کد ملی آنها 6 باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانی (www.refahi.ir) اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.



 
بازار کافی نت ها ،خدمات کامپیوتری و مراکز ثبت نام یارانه نقدی، با شروع ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها داغ تر شده تا جایی که از دولت پیشی گرفته و در حالی که هیچ مقام مسئولی درباره ثبت نام سبد کالا در سال 93 تا به امروز صحبتی نکرده است، کافی‌نت‌ها ثبت نام سبد کالا را آغاز کرده‌اند و با  پخش تراکت تبلیغاتی در منازل خبر از ثبت نام سبد کالا داده اند.

 این درحالیست که مردم می توانند با مراجعه به www.yaranehkala.ir از وضعیت تعلق یا عدم تعلق سبد کالای حمایتی خود مطلع شوند و چیزی با عنوان ثبت نام سبد کالا وجود ندارد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"