کد خبر: ۲۵۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور اظهار داشت : اگر پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، قیمت بنزین تک نرخی شود بسیاری از مشکلات جایگاه داران حل خواهد شد.

تقاضای جایگاه داران به منظور تک نرخی شدن قیمت بنزین

به گزارش خبرخودرو ، رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور اظهار داشت : اگر پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، قیمت بنزین تک نرخی شود بسیاری از مشکلات جایگاه داران حل خواهد شد.

بیژن حاج محمد رضا در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو تصریح کرد : در حال حاضر چندگانگی نرخ سوخت علاوه برآثار تورمی ، مشکل اصلی جایگاه داران سوخت کشور است.

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به قیمت گذاری بنزین پس از هدفمندی یارانه ها اظهار داشت : اگر پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، قیمت بنزین همچنان دو نرخی باشد نرخ های جدید جایگزین می گردد و در این صورت بنزین با نرخ 400 تومانی به 700 تومان و بنزین آزاد بین 950 تومان تا 1050 تومان تغییر قیمت می یابد البته در این خصوص هیچگونه دستورالعمل یا ابلاغیه ای به جایگاه داران ارسال نشده است.

حاج محمد رضا در ادامه افزود :  در حال حاضر از سوی جایگاه داران و دیگر سازمان ها از مسوولان تقاضا گردیده تا قیمت سوخت تک نرخی شود و عرضه بنزین با قیمت 1100 تومان صورت گیرد، البته این موضوع از سوی دفتر ریاست جمهوری یا سازمان هدفمندی یارانه ها مشخص و اعلام خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد :  دولت قبل متعهد گردید تا روند چند نرخی شدن  قیمت سوخت به مدت 6ماه بوده و تا پایان سال 86 صورت گیرد اما متاسفانه همچنان این روند ادامه دارد.

وی در دامه تصریح کرد :  هم اکنون سیستم دستگاه های کارت خوان در جایگاه ها با مشکلات فراوانی مواجه است و این دستگاه ها به منظور خدمت رسانی در جایگاه ها دیگر مناسب نمی باشند.

وی در خاتمه تصریح کرد : بر اساس اعلام مسئولان زیربط پس از هدفمندی یارانه ها وتغییر قیمت حامل های انرژی بنزین 400 تومانی ذخیره در کارت ها به همان قیمت عرضه می گردد و نمی سوزد و احتمالا یک زمان معین برای استفاده از این بنزین 400 تومانی اعلام گردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"