کد خبر: ۲۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: سانگ یانگ دارای خط تولید مدل های گسترده ای در برنامه کاری جهانی خود است اما این خودروساز کره ای تنها مدل رکستون را برای فروش در هند دارد.

نسخه ای جدید از رکستون معرفی می شود؟

گروه بین الملل: سانگ یانگ دارای خط تولید مدل های گسترده ای در برنامه کاری جهانی خود است اما این خودروساز کره ای تنها مدل رکستون را برای فروش در هند دارد.

به گزارش خبرخودرو، رکستون با نسخه RX-7 عالی در هند عرضه شد و چند ماه پس از آن نیز نسخه RX-5 ارزان تر این خودرو معرفی شد. اکنون به نظر می رسد که ماهیندرا آماده گسترش خط تولید رکستون با معرفی نسخه جدید RX-6  است.

گزارشات حاکی از آن است که RX-6 جدید از نظر فنی شبیه به RX-5 خواهد بود در حالی که لیست تجهیزات آن مشابه RX-7 است. این نسخه جدید از موتور 2.7 لیتری دیزلی پنج سیلندر ساخت مرسدس بنز با قدرت 162 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتون متر بهره خواهد برد. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی پنج سرعته به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. RX-6 با تجهیزات موجود در RX-7 از جمله سان روف، چراغ های جلوی اتوماتیک، روکش چرمی، برف پاک کن های حساس به باران و چراغ های LED که در طول روز روشن هتسند، عرضه خواهد شد.

رکستون از زمانی که عرضه شده تا کنون به روز نشده بنابراین ممکن است این نسخه جدید به سانگ یانگ کمک کند که مشتریان بیش تری را هدف بگیرد. البته به نظر نمی رسد این نسخه تاثیر زیادی روی میزان فروش رکستون داشته باشد. گمان می رود اواخر سال جاری موتوری جدید برای رکستون معرفی شود. سانگ یانگ در نمایشگاه خودروی هند سال 2014 موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر جدیدی را با قدرت 151 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتون متر معرفی کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"