کد خبر: ۲۴۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
به گزارش خبرخودرو، سازمان ملی استاندارد بر رعایت استانداردهای ساخت و تجهیز جایگاه های سی ان جی کشورحتی پس از بهره برداری نظارت دارد.

نظارت سازمان ملی استاندارد بر جایگاه های سی ان جی حتی پس از بهره برداری

به گزارش خبرخودرو، سازمان ملی استاندارد بر رعایت استانداردهای ساخت و تجهیز جایگاه های سی ان جی کشورحتی پس از بهره برداری نظارت دارد.

مدیر طرح احداث و توسعه جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با تاکید بر رعایت استانداردهای ملی در فرایند طراحی، ساخت و تجهیز جایگاه های سی ان جی،افزود: علاوه بر  کنترلهای لازم در این مدیریت،سازمان ملی استاندارد نیز بر رعایت استانداردهای جایگاه های سی ان جی (با بازرسی های موردی آنها حتی پس از بهره برداری) نظارت دارد.

به گفته منصور ریاحی، نخستین گام بعد از مکان یابی در ساخت جایگاه های سی ان جی، رعایت استانداردهای الزام آور است و به این مهم  با توجه به فناوری های جدید، توجهی ویژه می شود.

مدیرطرح احداث و توسعه جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، اظهار کرد: پیش از تجهیز جایگاه، استانداردهای تدوین شده در شرکت های سازنده تجهیزات به وسیله کارشناسان شرکت ملی پخش مطالعه و یک گروه زبده نیز آن را با همکاری سازمان ملی استاندارد بازخوانی می کند.

ریاحی افزود :علاوه بر رعایت استاندارد ملی در ساخت و تجهیز جایگاه های سی ان جی تمام تجهیزات نصب شده در جایگاهها از استاندارد های معتبر اروپایی برخوردارند.

به گفته وی به منظور بازبینی عملکرد فنی تجهیزات جایگاههای سی ان جی و پایداری استانداردهای الزام آور، این مدیریت با همکاری سازمان ملی استاندارد، به صورت موردی و یا برنامه ریزی شده، تجهیزات نصب شده در جایگاهها را بررسی می کنند.

ریاحی تاکید کرد: مدیریت طرح احداث و توسعه جایگاههای سی ان جی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران همه موارد مرتبط با رعایت استانداردهای لازم را با دقت مورد توجه قرار می دهد و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد، اجازه بهره برداری از جایگاه را تا برطرف شدن مشکل نمی دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"