کد خبر: ۲۳۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو، معاون مهندسی شرکت زامیاد دو ویژگی منحصر به فرد وانت نیسان جدید زامیاد را قیمت پایین محصول و توان حمل بار بالا ذکر کرد و گفت : دو ویژگی که حفظ آنها برای جایگزین نمودن وانت نیسان ضرورت دارد قیمت پایین این محصول برای مصرف کننده است که هم اکنون ...

قیمت و توان حمل بار بالا دو ویژگی منحصر به فرد وانت جدید زامیاد

به گزارش خبر خودرو، معاون مهندسی شرکت زامیاد دو ویژگی منحصر به فرد وانت نیسان جدید زامیاد را قیمت پایین محصول و توان حمل بار بالا ذکر کرد و گفت : دو ویژگی که حفظ آنها برای جایگزین نمودن وانت نیسان ضرورت دارد قیمت پایین این محصول برای مصرف کننده است که هم اکنون نوع بنزینی آن با قیمت 23 میلیون تومان عرضه شده و همچنین توان حمل بار بالاست به طوری که هم اکنون این محصول توان حمل 2/2 تن بار را دارا است.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، قرگوزلو در نشست خبری که به منظور معرفی محصولات جدید این شرکت برگزار شد ضمن اشاره  به تاریخچه تولید وانت نیسان در شرکت زامیاد گفت : وانت نیسان در سال 1351 در شرکت زامیاد تولید گردید کار اصلی این خودرو حمل بار سنگین با چرخه هزینه حداقل است ، به جهت ویژگی های این خودرو هم اکنون وانت نیسان زامیاد نقش اساسی را در شبکه جاده ای کشور ، حمل بار و اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه وانت نیسان توان حمل  1+1 تن بار را دارا است ، افزود: وانت نیسان تنها خودروی حمل باری است که ضمن اینکه توان حمل 2 تن بار را دارد ،با یک رنگ عرضه می شود در حالی که این روزها این خودرو از سوی مشتریان ، استاندارد ، محیط زیست و مشتریان تحت فشار است به همین جهت به دنبال راهکاری برای به روز کردن این محصول منحصر به فرد در بازار هستیم.

وی همچنین به ویژگی محصول جدید زامیاد ( پادرا) پرداخت و گفت : در وانت جدید پادرا سیستم ضد سرقت بهبود یافته ، همچنین سیستم ترمز این محصول به کلی تغییر یافته است و بر روی این محصول ترمز ABS نیز نصب شده است .

وی  افزود : در وانت جدید زامیاد، سیستم تعلیق تغییر یافته ، همچنین بر روی این محصول سیستم محدود کننده سرعت نصب شده است که موجب می شود سرعت خودرو از 110 کیلومتر بالاتر نرود ، همچنین بر روی این خودرو تاپوگراف نصب شده که موجب عدم انتقال سر و  صدا موتور و صدای خارج خودرو به داخل خودرو می شود .

وی در ادامه به برخی دیگر از امکانات این خودرو اشاره کرد و افزود : سیستم ترمز دستی این خودرو کاملا تغییر کرده است همچنین بر روی این خودرو سیستم کولر و فرمان هیدرولیک نصب شده که به صورت آپشن عرضه می شود.

معاون مهندسی زامیاد همچنین از تغییر اتاق این خودرو و اتاق بار آن خبر داد و گفت : در سال 95 مدل جدید این خودرو با اتاق جدید عرضه خواهد شد.

قرگوزلو همچنین میزان مصرف سوخت این خودرو را به طور متوسط 4/12  لیتر در 100 کیلومتر ذکر کرد و گفت : علاوه بر تغییر شکل ظاهری این خودرو ،داخل خودرو (کابین راننده ) نیز با تغییر کابین ، بسیار زیبا ، جذاب و مشتری پسند گردیده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"