کد خبر: ۲۳۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۲

معرفی مرسدس – بنز تیون شده پلیس دبی

گروه بین الملل: کارشناسان تیونینگ خودروهای مرسدس – بنز در شرکت براباس ، آخرین دستاوردشان ، نسخه ارتقا یافته G63 AMG را رونمایی کردند.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام شرکت تیونینگ مرسدس – بنز ارتقا یافته G63 AMG  قرار است توسط نیروی پلیس دبی به کار گرفته شود .

این خودرو دارای تجهیزات جدید است و با نام براباس B637-700 وایداستار شناخته می شود . درامکانات جدید G63 AMG می توان به سامانه تعلیق Dynamic Ride Control ، رینگ های آلیاژی 23 اینچی و همین طور نصب تجهیزات و نشانه های مورد استفاده پلیس امارات متحده عربی اشاره کرد. براباس جدید B637-700 وایداستار این هفته رسما در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی 2013 رونمایی خواهد شد.

مرسدس – بنز G63 AMG جایگزین مدل قدیمی G63 AMG شده و نیروی مورد نیازش را از طریق یک موتور 5.5 لیتری توربو دوقلوی V8 مجهز به فناوری تزریق مستقیم سوخت تامین می کند. توان کلی این خودرو در حالت استاندارد 536 اسب بخار و گشتاور آن 561 پوند فوت می باشد.

البته براباس این توان را تا 690 اسب بخار افزایش داده و هم اکنون این خودرو میتواند ظرف مدت 4.9 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر برساعت برساند. درحال حاضر جزئیات بیشتری درباره این خودرو در دسترس نیست و تنها می دانیم که بیشینه سرعت آن 149 مایل بر ساعت می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"