کد خبر: ۲۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲

تغییر ظاهر پورشه کاین توربو

گروه بین الملل: شرکت تیونینگ والداینترنشنال به تازگی برنامه های خود برای معرفی نسخه ارتقا یافته از پورشه کاین توربو جدید موسوم به نسخه بلک بیسون در نمایشگاه اتومبیل سما 2013 را اعلام کرد.

به گزارش خبرخودرو، آخرین دستاورد شرکت والداینترنشنال نسخه بلک بیسون نام دارد که همان پورشه کاین توربو مجهز به بسته ارتقایی جدید آن می باشد. طبق اعلام شرکت تیونینگ فوق ، پورشه کاین توربو  بلک بیستون دارای یک بسته افزایشی جدید شامل سپر جلو جدید ، گلگیرهای برجسته و باله های کناری باز طراحی شده است. این خودرو همچنین دارای چراغ های LED ، ورودی هوای کاپوت و توزیع کننده جریان باد جدید در قسمت جلویی می باشد.

این شرکت تیونینگ ژاپنی هیچ تغییر خاصی برروی عملکرد موتور انجام نداده است و لذا بلک بیسون همچنان دارای موتور 4.8 لیتری توربو دوقلوی V8 نسخه پایه است. این موتور قابلیت تولید 500 اسب بخار توان و 700 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند ظرف مدت تنها 4.7 ثانیه سرعت کاین را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. گفتنی است سرعت بیشینه پورشه کاین توربو بلک بیسون نیز 278 کیلومتر بر ساعت است.

در حال حاضر جزئیات محدودی درباره خودروی مذکر در دسترس است و لذا می بایستی تا آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل سما در هفته آینده منتظر بمانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"