کد خبر: ۱۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
به گزارش خبر خودرو ، مدیر کل ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت ،معدن و تجارت ، طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال تا سال 95 را بر اساس قانون ارتقای کیفی خودرو دانست و افزود: طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال ظرف 5 سال آینده ،قطعا در راستای قانون ارتقای کیفی خودرو ها و طراحی پلت فرم های جدید در این مدت مطرح شده است.

ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال ظرف 5 سال آینده

به گزارش خبر خودرو ، مدیر کل ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت ،معدن و تجارت ، طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال تا سال 95 را بر اساس قانون ارتقای کیفی  خودرو دانست و افزود: طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال ظرف 5 سال آینده ،قطعا در راستای قانون ارتقای کیفی خودرو ها و طراحی پلت فرم های جدید در این مدت مطرح  شده است.

محسن صالحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبر خودروافزود: بر اساس آیین نامه ارتقای کیفی خودرو، تا سال 95 خودروسازان باید حداقل 5 پلت فرم جدید را طراحی نمایند که به نظر می رسد طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال نیز با توجه به این آیین نامه مطرح گردیده است.

وی با بیان اینکه غیر از بحث ارتقای کیفی خودروها و طراحی حداقل 5 پلت فرم جدید تا سال 95 ،طرح ممنوعیت ورود خودروهای با عمر بیش از 7 سال ،علت دیگری نخواهد داشت ،تصریح کرد:  با توجه به قانون ارتقای کیفی خودروها که در سال گذشته تدوین و ابلاغ گردید ، شرکتهای خودروساز موظف شدند تا اقدامات و برنامه هایی را در راستای ارتقای کیفی تولیدات خود داشته و بر این اساس نیز پلت فرم های جدیدی را طراحی نمایند .

وی افزود: بنابراین بر اساس قانون ارتقاء کیفی خودروها که در سال گذشته ابلاغ گردید خودروهای با عمر بیش از 7 سال تا سال 95 ورود آنها به کشور ممنوع خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"